گزارش شده است که کارگردان Titanfall بازی جدید Titanfall را می سازد که Titanfall 3 نیست

گزارش شده است که تیم کوچکی در Respawn در حال ساخت یک بازی جدید در دنیای Titanfall هستند – اما این پروژه Titanfall 3 نخواهد بود.

ما قبلاً با این تیم آشنا بودیم – و این واقعیت که توسط استیو فوکودا کارگردان Titanfall و Titanfall 2 هدایت می شود – از طریق یک Axios مصاحبه با زینس زامپلا، رئیس Respawn در اوایل سال جاری.

اکنون، جف گراب، گزارشگر همیشه پرحرفی Giant Bomb، بیان کرده است که این تیم در حال کار بر روی یک “بازی Titanfall” است که در همان دنیایی که دو اثر اول این مجموعه ساخته شده است – اما تاکید کرد که در حال حاضر قرار نبود تایتان فال ۳ باشد.


گزارش شده است که کارگردان Titanfall بازی جدید Titanfall را می سازد که Titanfall 3 نیستپخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟


پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟

گراب در پادکست Game Mess Mornings صحبت کرد و توضیح داد که این پروژه در مرحله اولیه اولیه بوده است اما اکنون در حال جمع آوری بخار در داخل است.

در مورد اینکه چگونه این یک بازی جدید Titanfall خواهد بود اما نه Titanfall 3، او آن را اینگونه توصیف کرد که “مثل یک بازی با چند نفره آنلاین و یک کمپین تک نفره” نیست و اشاره کرد که چگونه Apex Legends این استودیو نیز در همان جهان جریان دارد. اما به طور خاص عنوان Titanfall نیست.

البته این اولین پروژه Titanfall نیست که در سال‌های اخیر در Respawn نمونه‌سازی می‌شود. طبق گزارش ها، این استودیو یک کراس اوور Apex/Titanfall – با نام Titanfall Legends – در دست ساخت داشت که می توانست یک تجربه تک نفره با حضور شخصیت های هر دو بازی باشد. در گزارش بلومبرگ آمده است که این کنسرو در اوایل سال گذشته انجام شد.

آیا این پروژه جدید Titanfall می تواند شانس بیشتری داشته باشد؟ EA اخیراً زمانی که پروژه جنگ ستارگان این استودیو را لغو کرد، اعلام کرد که مشتاق بازی Titanfall بیشتری از Respawn است. گزارش شده که یک بازی ماندالوریایی است – در وسط آن جمع آوری ۶۷۰ کارمند.

لورا میله، مدیر اجرایی EA، “ما تصمیم گرفته‌ایم از توسعه اولیه یک بازی اکشن FPS جنگ ستارگان فاصله بگیریم تا تلاش‌های خود را بر روی پروژه‌های جدید مبتنی بر برندهای متعلق به خودمان متمرکز کنیم و از بازی‌های موجود پشتیبانی کنیم.” گفت ماه گذشته. سخت است فکر کنیم که Respawn چه برندهای دیگری در خارج از Titanfall/Apex دارد.

در عین حال، Respawn به توسعه بازی سوم از سری Star Wars: Jedi ادامه می دهددر کنار کار در حال انجام روی Apex Legends.


منبع: https://www.eurogamer.net/titanfall-director-reportedly-making-new-titanfall-game-thats-not-titanfall-3?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *