Beat the Beats VR به شما امکان می دهد مانند یک قهرمان بوکس در PS VR2 شیار کنید، ۲۷ فوریه – PlayStation.Blog

سلام! من جوزف هستم، یکی از سازندگان Beat the Beats VR که در ۲۷ فوریه برای پلی استیشن VR2 عرضه می شود. این یک بازی ریتم واقعیت مجازی است که شما با مشت بازی می کنید و همه چیز در مورد یادگیری حرکات بوکس واقعی مانند jab، dodge و uppercut است.

در این مقاله می خواهم با شما به اشتراک بگذارم که چگونه حرکت بوکس با احساس طبیعی در بازی ما به ثمر نشست.

Beat the Beats VR به شما امکان می دهد مانند یک قهرمان بوکس در PS VR2 شیار کنید، ۲۷ فوریه – PlayStation.Blog

در حلقه های موازی، ما از طرفداران بزرگ بازی های ریتم هستیم. و VR؟ ما خوشمون میاد. مثل هیچ چیز دیگری شما را غرق می کند. من همیشه شیفته چابکی، هماهنگی و دقت بوکسورها بوده ام. بنابراین، آمیختن این احساسات غیرممکن است. بنابراین Beat the Beats VR متولد شد.

بوکس گرین هورن به قهرمان بوکس

انجام حرکات پرانرژی بوکس در زندگی واقعی به سالها تمرین نیاز دارد. اما در Beat the Beats VR، می‌خواستیم بازیکنان از همان ابتدا احساس حرفه‌ای کنند. ضربه‌ها، قلاب‌ها، آپرکات‌ها – همه آنها باید به طور طبیعی جریان داشته باشند.

پس از آزمایش‌های فراوان، متوجه شدیم که رویکرد بازی‌های ریتم سنتی کاملاً با سیال بودن بوکس مطابقت ندارد. بنابراین ما آن را تغییر دادیم. به‌جای اینکه «نت‌ها» (ما آن‌ها را ضرب می‌نامیم) مستقیماً به سمت شما بیایند، آنها از جهات مختلف در کمان می‌آیند و شما را به چالش می‌کشند که دقیقاً به همان شیوه‌ای حرکت کنید که در مبارزه بوکس انجام می‌دهید.

برای ضربات از جلو، قلاب‌ها از کنار، و آپرکات‌ها برای ضربه‌هایی که از بالا می‌آیند، نمی‌توانید کاری کنید.

مشت زدن در کل بازی

به محض اینکه مشت های بوکس را میخکوب کردیم، جنبه های دیگر ورزش را وارد بازی کردیم. همچنین می‌توانید از ضربات (به نام رول) فرار کنید و ضربات را مسدود کنید.

همچنین می‌توانید سطوح/آلبوم‌های جدید را با ضربه زدن به آنها باز کنید.

تمام اکشن‌های بوکس را با موسیقی هیجان‌انگیز ترکیب کنید و یک بازی ریتمی خواهید داشت که بهترین بازی در هر دو جهان است: یک تجربه سرگرم‌کننده برای بازیکنان معمولی و یک تمرین کامل برای کسانی که می‌خواهند مایل بیشتری را طی کنند.

امیدواریم به همان اندازه که ما آن را ایجاد کردیم، از بازی ما لذت ببرید. شاید شما هم مثل ما عرق کنید. Beat the Beats در ۲۷ فوریه برای PS VR2 عرضه می شود!


منبع: https://blog.playstation.com/2024/02/15/beat-the-beats-vr-lets-you-groove-like-a-boxing-champ-on-ps-vr2-february-27/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *