Best Buy هر نسل دهم آی‌پد را با قیمت پایین همیشه دارد و از ۳۴۹ دلار در دسترس است

Best Buy هر مدل از نسل دهم آیپد ۲۰۲۲ را در اختیار دارد ۱۰۰ دلار تخفیف در آخرین فروش آن. این پایین‌ترین قیمت‌ها برای همه خریداران در دسترس است و برای مشاهده معاملات نیازی به عضویت My Best Buy Plus یا Total ندارند.

Best Buy هر نسل دهم آی‌پد را با قیمت پایین همیشه دارد و از ۳۴۹ دلار در دسترس استتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با Best Buy است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

با شروع با iPad 64 گیگابایتی وای فای، می توانید این تبلت را برای آن تهیه کنید ۳۴۹٫۰۰ دلاراز ۴۴۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است، در حالی که iPad Wi-Fi 256 گیگابایتی در دسترس است ۴۹۹٫۰۰ دلار، از ۵۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. هر چهار رنگ برای هر مدل موجود است، از جمله زرد، نقره ای، صورتی و آبی.

برای مدل‌های تلفن همراه، Best Buy دارای آی‌پد تلفن همراه ۶۴ گیگابایتی است ۴۹۹٫۰۰ دلارکاهش از ۵۹۹٫۰۰ دلار و iPad سلولار ۲۵۶ گیگابایتی برای ۶۴۹٫۰۰ دلار، از ۷۴۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. مشابه تبلت‌های وای‌فای، هر دوی این تبلت‌ها با بهترین قیمت‌هایی هستند که تا به حال در نسل دهم آی‌پد ردیابی کرده‌ایم.

این آیپدها شامل پردازنده A14 Bionic، صفحه نمایش ۱۰٫۹ اینچی، تاچ آیدی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و طراحی مجدد کلی نسبت به مدل های نسل نهم هستند.

اگر یک آی‌پد حتی ارزان‌تر می‌خواهید و با مدل‌های نسل قبلی موافق هستید، Best Buy برای نسل نهم آی‌پد نیز تخفیف قابل‌توجهی دارد. می توانید آیپد وای فای ۶۴ گیگابایتی را برای آن تهیه کنید ۲۴۹٫۹۹ دلارکاهش از ۳۲۹٫۰۰ دلار

سر به ما کامل خلاصه معاملات برای مطلع شدن از آخرین معاملات و تخفیف هایی که در هفته گذشته پیگیری کرده ایم.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/08/best-buy-10th-gen-ipad/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *