اسپین آف تلویزیون Knuckles تریلر و تاریخ انتشار جدیدی دریافت کرد

برنامه تلویزیونی Knuckles از پارامونت بالاخره یک تریلر کامل و تاریخ انتشار دارد.

این مجموعه شش قسمتی در یک نوسان در پارامونت پلاس در تاریخ ۲۶ آوریل برای ایالات متحده پخش خواهد شد و روز بعد مناطق دیگری نیز منتشر خواهند شد. ادریس البا پس از نوبت در فیلم Sonic the Hedgehog 2 در نقش اصلی باز می گردد.

می‌توانید تریلر زیر را تماشا کنید، شامل رونمایی از شخصیت شرور جدیدی که نقش آن را روری مک‌کان، بازیگر سریال Game of Thrones بازی می‌کند.


اسپین آف تلویزیون Knuckles تریلر و تاریخ انتشار جدیدی دریافت کردسری Knuckles | تریلر رسمی | پارامونت +


سری Knuckles | تریلر رسمی | پارامونت +

این مجموعه بین رویدادهای Sonic the Hedgehog 2 و سومین فیلم آینده با حضور Shadow که اواخر امسال اکران خواهد شد، اتفاق می افتد.

ناکلز که اکنون به جای سیاره اصلی خود روی زمین زندگی می کند، عهد کرده است که وید (بازگشت آدام پالی) را در راه جنگجوی اکیدنا آموزش دهد.

با این حال، با قضاوت بر روی تریلر، قدرت Knuckles بسیار مورد توجه است.

طنز دیگری برای نمایش در طول سوپر بول این آخر هفته انتظار می رود.

با تعداد زیادی از شخصیت‌ها و بازیگران بازگشته از فیلم‌ها، این قطعاً به میراث خود ادامه می‌دهد و شکاف را قبل از رویداد پرده بزرگ در دسامبر برطرف می‌کند.

جیم کری قرار است در نقش دکتر روباتنیک در Sonic the Hedgehog 3 بازگردد و افرادی مانند کریستن ریتر، آلیلا براون، جیمز ولک، سوفیا پرناس، کریستو فرناندز و یورما تاکون به او خواهند پیوست.

انتظار می رود این داستان به دنبال وقایع Sonic Adventure 2 باشد.


منبع: https://www.eurogamer.net/knuckles-tv-spin-off-gets-new-trailer-and-release-date?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *