Bloodborne Kart بدون Bloodborne و با تاریخ انتشار جدید بازگشت

آیا اسپین آف Bloodborne Kart توسط طرفداران را به خاطر دارید؟ البته شما این کار را می کنید، کاملاً عالی به نظر می رسید!

این پروژه برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ توسط سازنده بازی Lilith Walther معرفی شد، نامی که ممکن است به عنوان مغز پشت آن بشناسید. بازی Bloodborne با الهام از PS1 (شما می توانید Ian ما را که از آن بازی خاص عکس می گیرد در زیر بررسی کنید).

والتر در ابتدا قصد داشت Bloodborne Kart را در اوایل سال جاری منتشر کند. اما افسوس که در ژانویه اینطور نشد. دارنده IP Bloodborne سونی با تیم تماس گرفت و به آنها اطلاع داد که باید نام تجاری بازی را پاک کنند.


Bloodborne Kart بدون Bloodborne و با تاریخ انتشار جدید بازگشتبیایید بازی Bloodborne PSX را بازی کنیم – PS4 CLASSIC، بازسازی شده با زیبایی PS1!


این یان ماست که در بازی Bloodborne ساخته شده توسط طرفداران، به یک گرگ کتک می زند.

در این زمان، توسعه‌دهنده Bloodborne Kart به جامعه خود اطمینان داد که این پایان بازی نیست، اما به زمان بیشتری نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که قرار نیست روی انگشتان سونی پا بگذارد. و این ما را به امروز می‌رساند، با افشای کارت کابوس “از نظر قانونی متمایز”.

Nightmare Kart هنوز هم تمام گرافیک‌های دوست‌داشتنی و پیکسلی Bloodborne Kart را نوید می‌دهد و یک محیط گوتیک با برخی موسیقی‌های خیره‌کننده. مانند قبل، ۲۰ مسابقه مسابقه و ۱۶ نقشه را در خود جای داده است که باز هم همه از نظر قانونی متمایز هستند. و مانند سایر بازی های مبتنی بر کارت، یک حالت نبرد به همراه کمپین کامل را نیز شامل می شود. بنابراین، در حالی که رویای شکارچی من برای مسابقه دادن با پدر گاسکوئین دوبرابر شده است، Nightmare Kart هنوز هم به من نزدیک است.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی جدید را که قطعاً شکارچی نیست، تماشا کنید.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبمعرفی: NIGHTMARE KART


معرفی: NIGHTMARE KART.

در مورد تاریخ انتشار جدید، Nightmare Kart از ۳۱ می به صورت رایگان در Steam و itch.io در دسترس خواهد بود. من روزها را نمی شمارم، تو هستی…


منبع: https://www.eurogamer.net/bloodborne-kart-back-without-bloodborne-and-with-a-new-release-date?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *