Rockstar به یاد داشته است که Bully وجود دارد

توسعه دهنده Grand Theft Auto اعلام کرده است که Rockstar classics Bully و LA Noire اواخر امسال به سرویس اشتراک GTA+ خواهند پیوست. تایید شده.

هر دو بازی بخشی از کاتالوگ چرخشی بازدیدهای قبلی Rockstar خواهند بود که برای مشترکینی که هزینه ماهانه ۵ پوند / ۶ دلار را پرداخت می کنند، در دسترس خواهند بود.

GTA+ در حال حاضر به اعضا ۱ میلیون دلار پول (تخیلی) می دهد تا در GTA Online خرج کنند، به علاوه دسترسی به تعداد کمی از بازی ها از صندوق Rockstar.

پخش خبر: اگر لاریان بازی Baldur's Gate 4 را نسازد، کدام توسعه دهنده ممکن است؟در یوتیوب تماشا کنید

در حال حاضر، GTA+ به سه‌گانه‌های GTA – Definitive Edition و Red Dead Redemption (به‌علاوه بسط Undead Nightmare) برای پلی‌استیشن و ایکس‌باکس و همچنین GTA: Chinatown Wars و Liberty City Stories برای دستگاه‌های آیفون و اندروید دسترسی می‌دهد.

اگر در آن زمان آن را از دست دادید، Bully نسخه قانع‌کننده‌ای از فرمول دنیای باز Rockstar است که بر اساس سوء استفاده‌های جوانی یک بدکار دبیرستانی است. در ابتدا برای پلی استیشن ۲ در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و بعداً برای رایانه های شخصی، Wii و Xbox 360 عرضه شد.

ستاره ی راک زمانی برای Bully 2 برنامه هایی داشتاگر چه متأسفانه اینها هرگز به نتیجه نرسیدند.

در همین حال، LA Noire یک درام کارآگاهی سخت است که توسط تیم باندی منقرض شده ساخته شده است. این امر به معنای واقعی کلمه – به دلیل تصویربرداری صورت انقلابی آن زمان، و همچنین به دلیل پیشرفت معروفش که دردسرساز بود، ابروها را بالا برد.

هر دو باید چیزی را فراهم کنند که طرفداران Rockstar را تا زمان ورود به کار مشغول نگه دارد GTA 6 – در حال حاضر برای زمانی در سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/rockstar-has-remembered-bully-exists?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *