تماشا کنید: اولین آزمایش یک قطار شناور مغناطیسی در یک مسیر موجود

تماشا کنید: اولین آزمایش یک قطار شناور مغناطیسی در یک مسیر موجود

قطارهای شناور پس از آزمایشی پیشگام از شناور مغناطیسی – با نام مستعار maglev – به اروپا نزدیکتر شدند.

شرکت ایتالیایی IronLev که توسعه داده است فن آوریادعا می کند که اولین دوره را به پایان رسانده است آزمایش Maglev در یک مسیر قطار موجود – و فیلمی برای اثبات آن دارد. در ویدیوی زیر می توانید شواهد را برای خودتان بررسی کنید:

سفر مگلو در یک خط راه آهن در نزدیکی ونیز انجام شد. در طول مسیر دو کیلومتری، نمونه اولیه خودرو به سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت رسید. مطابق با IronLev، حتی یک تغییر در مسیر انجام نشده بود.

محاکمه می تواند راه را برای شناور مغناطیسی در خطوط راه آهنی که در حال حاضر در حال استفاده هستند، هموار کنید. این ایجاد می کند IronLev دیروز گفت: “مزایای قابل توجه” در راندمان، نویز و کاهش لرزش.

این سیستم همچنین وعده سفر پاک، سبز و سریع را می دهد. قطارهای مگلو با استفاده از الکتریسیته برای شناور شدن بر روی یک بالشتک هوا، می توانند انتشار کربن را بدون کاهش عملکرد کاهش دهند.

سفر آنها به خطوط راه آهن واقعی، با این حال، کند بوده است. پس از دهه ها تحقیق و توسعه، هنوز تنها وجود دارد شش قطار مگلو عملیاتی امروز: سه قطار در چین، دو قطار در کره جنوبی و یک قطار در ژاپن.

آلمان همچنین در پایان جنگ سرد برای مدت کوتاهی سرویس Maglev را اجرا کرد. این مسیر که از سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۱ ادامه داشت، شکافی را در این مسیر پر کرد شبکه حمل و نقل عمومی ناشی از دیوار برلین. پس از اتحاد مجدد آلمان، خط بود زائد شده است.

در سال های پس از آن، عوامل متعددی بازگشت سیستم را به تاخیر انداخته است اروپا. یکی از آنها قیمت بالای این فناوری است. به عنوان مثال، ماگلو شانگهای هزینه دارد برآورد شده است ۶۰ میلیون دلار (۵۵ میلیون یورو) در هر مایل مسیر.

یکی دیگر از موانع دیرینه برای قطارهای مگلو، ناتوانی در حرکت آنها در زیرساخت های موجود است. اما شاید IronLev بالاخره راه حلی برای این مشکل پیدا کرده باشد.


منبع: https://thenextweb.com/news/watch-first-maglev-train-existing-track

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *