Broadcom به مجوزهای نرم افزار دائمی VMware پس از تصاحب پایان می دهد

Broadcom به مجوزهای نرم افزار دائمی VMware پس از تصاحب پایان می دهد

پس از خرید اخیر خود از VMware، Broadcom اعلام کرد که تجارت را به مدل مبتنی بر اشتراک انتقال می دهد و مجوزهای دائمی را با اثر فوری حذف می کند.

با توجه به شرکت اعلامیهصنعت مدل‌های مبتنی بر اشتراک را به عنوان استاندارد در مورد مصرف ابری پذیرفته است و این حرکت پس از بیش از یک سال کار در انتقال VMware از خریدهای یک‌باره انجام می‌شود.

VMware توضیح داد که با برداشتن این گام، می‌تواند به مشتریان دقیقاً آنچه را که می‌خواهند خدمات بهتری ارائه دهد.

VMware فقط با اشتراک کار می کند

VMware توضیح داد: «پیشنهادها فقط به عنوان اشتراک یا مجوزهای مدت دار پس از پایان فروش مجوزهای دائمی و تمدید پشتیبانی و اشتراک (SnS) از امروز در دسترس خواهند بود.

کریش پراساد، SVP و GM بخش VMware Cloud Foundation، گفت که انتقال به اشتراک سه چیز را به مشتریان ارائه می دهد: نوآوری مداوم، زمان سریعتر برای ارزش گذاری و سرمایه گذاری قابل پیش بینی.

پراساد تأیید کرد که VMware به ارائه پشتیبانی «همانطور که در تعهدات قراردادی» برای مشتریان فعلی مجوزهای دائمی تعریف شده است، ادامه خواهد داد، اما آنها همچنین واجد شرایط معاملات «تجارت در» هستند تا به آنها کمک کند تا به اشتراک‌ها مهاجرت کنند.

در همان زمان، شرکت رایانش ابری همچنین اعلام کرد که یک “ساده سازی چشمگیر” در سبد محصولات خود ایجاد خواهد کرد. بخش VMware Cloud Foundation در آینده VMware Cloud Foundation و VMware vSphere Foundation را ارائه خواهد کرد. هر دو با افزونه های پیشرفته اختیاری نیز در دسترس خواهند بود.

VMware گفت که این ساده سازی در پاسخ به بازخورد مشتری و شریک است و برای کاهش پیچیدگی پیشنهادات خود طراحی شده است.

این شرکت همچنین اضافه کرد که پرداخت‌های اشتراک منظم به آن کمک می‌کند تا بر درآمد سالانه تکرار شونده تمرکز کند، که ممکن است به سود کمک کند، اما به احتمال زیاد باعث ایجاد ثبات در کل کتاب‌هایش می‌شود.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/broadcom-ends-vmware-perpetual-software-licenses-following-takeover

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *