Haunted Chocolatier: حدس و گمان تاریخ انتشار، اخبار، تریلر و موارد دیگر

در اواخر سال ۲۰۲۱، اریک بارون، توسعه‌دهنده مستقل (که معمولاً با نام ConcernedApe آنلاین شناخته می‌شود)، به دلیل ایجاد یک نفره شهرت داشت. جادویی دره استاردیو، رسما اعلام کرد که در حال توسعه یک بازی کاملاً جدید است. آن بازی نام دارد شکلاته خالی از سکنهو به نظر می رسد یک دنیای دیگر از شبیه سازی های سرگرم کننده و گاه به گاه که در آن به خواسته های پنهانی تک تک اعضای جامعه خود پی می برید.

جزئیات هنوز محدود است – “من فقط دوست دارم مخفیانه کار کنم” میمون نگران در آخرین به‌روزرسانی رسمی پیشرفت خود گزارش شده است – اما نگران نباشید، اطلاعات زیادی قبلاً منتشر شده است، و ما شما را در مورد همه جزئیات به‌روز می‌کنیم تا بدانید چه خبر است.

تاریخ انتشار

Haunted Chocolatier: حدس و گمان تاریخ انتشار، اخبار، تریلر و موارد دیگر
تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

تاریخ انتشار مشخصی برای آن وجود ندارد شکلاتی خالی از سکنهو به نظر می رسد که مدت زمان توسعه آن کمی بیشتر از آن چیزی است که طرفداران در ابتدا انتظار داشتند.

معاملات پرطرفدار:

آخرین به روز رسانی در مورد پیشرفت این بازی از مصاحبه ای که بارون با Screen Rant انجام داد در دسامبر ۲۰۲۲٫ این مصاحبه بر روی همکاری بارون و گروه مستقل پاپ Alvvays برای ساختن موزیک ویدیو برای آهنگ آنها “My Mirrors” متمرکز بود، اما چند مورد نیز وجود داشت. دره استاردیو منابع و اخبار در مورد شکلاته خالی از سکنه خوب در اینجا چیزی است که بارون در مورد پیشرفت خود می گفت شکلات ارواح:

“به خوبی پیش می رود، اما یک بازی بزرگ است. من یک چشم انداز بزرگ و جاه طلبانه برای آن دارم. کمی دلهره آور است، حجم کاری که قرار است انجام شود. اما Stardew Valley برای من چهار سال و نیم طول کشید. ؛ من حدود یک سال و نیم یا شاید دو سال است که روی Haunted Chocolatier کار می کنم. کمی بیشتر از یک سال پیش آن را اعلام کردم، اما هنوز مدتی طول می کشد. اما فکر می کنم خوب پیش می رود. تا اینجا. تا اینجا چیزهای خوب زیادی وجود دارد.”

در آوریل ۲۰۲۳، بارون توییت کرد که در حال کار بر روی به روز رسانی آن است دره استاردیو و اینکه او در حال استراحت است شکلاتی خالی از سکنه به طور موقت به نظر می رسد که وقفه به پایان رسیده است – در ماه اکتبر، او چند تصویر جدید از بازی را توییت کرد.

از ۱ میلیون دنبال کننده متشکریم ????در اینجا چند تصویر شکلاتی خالی از سکنه وجود دارد pic.twitter.com/3PW2jMIF3R

— ConcernedApe (@ConcernedApe) 4 اکتبر ۲۰۲۳

اگر شکلاته خالی از سکنه به همان اندازه طول می کشد تا به شکل نهایی خود برسد دره استاردیو ممکن است طرفداران این بازی را تا سال ۲۰۲۵ کمتر ببینند.

بستر، زمینه

میمون نگران

شکلاتی خالی از سکنه قطعا برای رایانه شخصی منتشر خواهد شد، اما هیچ اشاره ای به پلتفرم های دیگر نشده است.

دره استاردیو در نهایت راه خود را به کنسول ها و موبایل ها باز کرد، بنابراین ما فرض می کنیم شکلاته خالی از سکنه برای همه گیمرها نیز به راحتی در دسترس خواهد بود.

تریلرها

ConcernedApe’s Haunted Chocolatier – گیم پلی اولیه

ما فقط یک نگاه اجمالی از آن را دیده ایم شکلاته خالی از سکنه در یک ویدیوی گیم‌پلی اولیه که در اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شد. این ویدیو شهروندانی را نشان می‌دهد که روز خود را در یک شهر کوچک دنج سپری می‌کنند، کمی جنگ در حالی که یک شخصیت مواد را در طبیعت جمع می‌کند، و برخی فیلم‌های شکلات‌سازی از داخل کارخانه شکلات‌سازی.

گیم پلی

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

شکلاته خالی از سکنه زمانی که بازیکن در یک قلعه خالی از سکنه در وسط یک جامعه برفی زندگی می کند، یک مغازه شکلات فروشی راه اندازی می کند. بازیکن باید به دنبال طیف گسترده ای از مواد تشکیل دهنده و اتحاد باشد تا بهترین شکلات ممکن را بسازد و در نهایت به موفقیت برسد.

این تعجب آور نیست که این بازی چقدر شبیه به نظر می رسد دره استاردیو تا کنون ConcernedApe آن را با انرژی ماه مقایسه کرده است دره استاردیو انرژی خورشید بود سبک هنری، حرکت، و رابط همه در اینجا قابل تشخیص است. با این حال، این موتور در یک موتور جدید ساخته می شود که به نظر می رسد برخی از موارد مهم را اضافه کند. تاکنون هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که آیا واقعاً در همان دنیایی قرار گرفته است دره استاردیو.

جنبه های شبیه سازی

یکی از چیزهایی که مردم عاشق آن شدند دره استاردیو توانایی وقت گذاشتن، شناخت همه افراد جامعه و پیشرفت با انواع روابط (و البته کشاورزی) بود، چیزی که بارون آن را «بازی شهر» می نامد. شکلاته خالی از سکنه با سیستم‌های مشابه برای هدیه دادن، شناخت شخصیت‌ها و پیشرفت روابط… یا اشتباه کردن، بیشتر به همین شکل خواهد بود.

اقدام و مبارزه

اینجا کجاست شکلاته خالی از سکنه به طرق مهمی از دره استاردیو جدا می شود. تاکید بسیار بیشتری روی ویژگی‌های Action RPG وجود دارد و شامل مبارزه می‌شود که بازسازی کاملی دارد. انواع مختلفی از سلاح ها و سپرها، یک سیستم مسدود کننده کامل، یک سیستم شوک مرتبط با مسدود کردن موفقیت آمیز دشمنان و موارد دیگر وجود خواهد داشت. این باید تلاش‌های جستجو و اکتشاف را به بخش جالبی از بازی برای کسانی تبدیل کند که می‌خواهند کمی بیشتر در برنامه‌های شکلات‌سازی خود اقدام کنند.

با کمال تعجب، مبارزه در بازی می تواند کمی از Diablo II الهام بگیرد.

بارون در دسامبر ۲۰۲۲ گفت: “زمانی که در مراحل اولیه Haunted Chocolatier بودم، در حال بازی یک دسته از Diablo II بودم. غارت می کردم و می دیدم که اعداد شما در آمار بالا می رود؟ من این چیزها را دوست دارم.” مصاحبه با Screen Rant. “من احساس می کنم بسیاری از بازیکنان Stardew Valley به آن علاقه ندارند، اما من فقط باید کاری را انجام دهم که فکر می کنم سرگرم کننده است. و فکر می کنم که اگر در مورد آن هیجان زده باشم، در بازی خواهد درخشید.” “

موسیقی متن

طرفداران از دره استاردیو بدون شک مشتاقند بدانند که چه نوع آهنگ های آرامش بخشی دارند شکلاته خالی از سکنه خبرهای خوبی خواهد داشت – تا اینجا عالی به نظر می رسد. می‌توانید تریلر را تماشا کنید تا ایده‌ای در مورد انتظارات داشته باشید. احتمالا تا زمانی که بازی به پایان برسد، چیز بیشتری نخواهیم شنید.

ConcernedApe’s Haunted Chocolatier – گیم پلی اولیه

چند نفره و تعاونی

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

مطابق با بخش پرسش و پاسخ از وبلاگ توسعه دهنده، شکلاته خالی از سکنه به عنوان یک بازی تک نفره بدون برنامه برای هر نوع جنبه چند نفره طراحی شده است.

پیش سفارش

این بازی احتمالاً چند سال دیگر از انتشار باقی مانده است، بنابراین هنوز فرصتی برای پیش خرید آن وجود ندارد. شما را در جریان خواهیم گذاشت.

توصیه های سردبیران







تاریخ انتشار مشخصی برای آن وجود ندارد شکلاته خالی از سکنهو به نظر می رسد که مدت زمان توسعه آن کمی بیشتر از آن چیزی است که طرفداران در ابتدا انتظار داشتند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/haunted-chocolatier-release-date-trailer-gameplay-news-rumors/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *