Capcom هشتمین سالگرد Street Fighter 5 را با عذرخواهی جشن می گیرد

Capcom برای جشن هشتمین سالگرد Street Fighter 5 پستی را به اشتراک گذاشته است که در آن به دلیل وضعیت اولیه بازی در زمان عرضه عذرخواهی کرده است.

اکانت ژاپنی Street Fighter در شبکه اجتماعی کپکام: “از ابتدا تا اواسط انتشار، مشکلات شبکه، کمبود محتوا و غیره وجود داشت… ما واقعا برای محتوایی که انتظارات بسیاری از شما را برآورده نکرد، متاسفیم.” در آخر هفته به اشتراک گذاشته شد

این چیزی است که ما در خودمان به آن دست زدیم بررسی Street Fighter 5 از سال ۲۰۱۶. همانطور که در آن زمان گفتیم: “نبرد درخشان Street Fighter 5 توسط یک پرتاب بی‌هوده و مشکلات سرور ناامید شد.”


Capcom هشتمین سالگرد Street Fighter 5 را با عذرخواهی جشن می گیردتریلر Street Fighter 5 – Ed Character Reveal


تریلر Street Fighter 5 – Ed Character Reveal.

خوشبختانه، در نهایت همه چیز خوب شد. در واقع، پیام کپکام بیان می‌کند که تیم توسعه Street Fighter 5 بین اواسط و پایان چرخه عمر توسعه بازی «تفکر زیادی در خود انجام داد و سخت تلاش کرد تا مشکلات را تا حد امکان حل کند».

این حساب نشان می‌دهد که این امر منجر به افزایش مثبت بازیکنان از فصل چهارم Street Fighter 5 به بعد شد. امروز “صدها هزار نفر” هنوز در حال بازی هستند. کپکام گفت: «من هم از این بابت بسیار خوشحالم.

Capcom در ادامه خاطرنشان کرد که از این تجربه استفاده کرده است تا اطمینان حاصل کند که نسخه‌های بعدی با مشکلات مشابه مواجه نمی‌شوند. وقتی Street Fighter 6 سال گذشته منتشر شد، ما به آن چهار ستاره اهدا کردیم.

وسلی یین پول در این باره نوشت: «Street Fighter 6 اشتباهات نسخه قبلی خود را در حالی که فرنچایز معروف بازی های مبارزه ای را با لگد زدن و فریاد کشیدن به دوران مدرن می کشاند، برطرف می کند. نقد و بررسی بازی Eurogamer’s Street Fighter 6. “Street Fighter 6 یک بازی Street Fighter است که من می توانم به آن امیدوار باشم… استقبال کننده، در دسترس و پیشرو است. اجتماعی، احمقانه و دیدنی است. و در واقع بسیار خاص است.”

در مورد آینده این سریال، بوکسور خوش‌قلب اد قرار است به لیست Street Fighter 6 بپیوندد اواخر این ماه، در ۲۷ فوریه.


منبع: https://www.eurogamer.net/capcom-celebrates-8th-anniversary-of-street-fighter-5-with-an-apology?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *