CES 2024: گوشواره های بی سیم جدید Sennheiser دارای سنسورهای قلب و دمای بدن است

سنهایزر این هفته اعلام کرد راه اندازی چندین گزینه جدید هدفون و هدفون بدون سیم که برای رقابت با AirPods و AirPods Pro از اپل

CES 2024: گوشواره های بی سیم جدید Sennheiser دارای سنسورهای قلب و دمای بدن است
هدفون های Momentum Sport برای تناسب اندام بهینه شده اند و دارای حسگر ضربان قلب و سنسور دمای بدن هستند که می توانند بازخورد بیومتریک در زمان واقعی ارائه دهند. داده‌های ضربان قلب را می‌توان به برنامه Health در دستگاه اپل اضافه کرد و هدفون‌های هدفون نیز با پلتفرم‌های دیگری مانند Strava، Garmin، Peloton و Polar ادغام می‌شوند.

یک کانال تسکین صوتی داخلی وجود دارد که به منظور به حداقل رساندن صدای پا، تنفس و سایر صداهای بدن است و یک طراحی نیمه باز وجود دارد که آگاهی محیطی طبیعی را ارتقا می‌دهد که برای دویدن، دوچرخه‌سواری و فعالیت‌های مشابه مهم است. .

چندین حالت گوش دادن در دسترس است، از جمله حالت شفافیت، حالت ضد باد، و حالت حذف نویز تطبیقی، بنابراین کاربران می‌توانند هدفون‌های هدفون را با فعالیت‌های متعدد تطبیق دهند. این هدفون ها دارای یک سیستم صوتی جدید برای آنچه Sennheiser می گوید بهترین صدا در یک هدفون اسپرت است، و IP55 مقاومت در برابر تعریق و آب به همراه یک شاسی ضد ضربه وجود دارد. با قیمت ۳۳۰ دلار ، Momentum Sport از ۹ آوریل در دسترس خواهد بود.

هدفون های میان رده Accentum Plus گزینه ای مقرون به صرفه است که از APTX پشتیبانی می کند و ۵۰ ساعت زمان گوش دادن را با یک بار شارژ ارائه می دهد. این هدفون دارای ANC تطبیقی ​​برای کاهش صدای محیط است و یک کابل صوتی به آن ها اجازه می دهد تا در موقعیت هایی که عملکرد بدون سیم در دسترس نیست، مانند هواپیما استفاده شوند. Accentum Plus در تاریخ ۲۰ فوریه راه اندازی می شود و در ایالات متحده ۲۳۰ دلار قیمت خواهد داشت


گوشواره های Sennheiser’s True Wireless 4 Earbuds بر روی پلت فرم S5 Sound Gen 2 Qualcomm با کیفیت صدای بدون ضرر APTX و تأخیر کم ساخته شده است. بلوتوث ۵٫۴ ، همانطور که Auracast ، که Sennheiser می گوید “تداوم سیگنال استثنایی در حالی که در حال حرکت است” ارائه می دهد.


ANC تطبیقی ​​بهبود یافته است، به‌علاوه یک سیستم تنظیم پیشرفته‌تر و یک سیستم باتری ارتقا یافته وجود دارد که به هدفون‌ها اجازه می‌دهد تا ۷٫۵ ساعت قبل از نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورند. گوشواره های True True Wireless 4 در تاریخ ۱۵ فوریه برای پیش سفارش در دسترس خواهند بود و در ایالات متحده ۳۰۰ دلار قیمت می شود.

برچسب ها: سنهایزر، CES 2024


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/10/ces-2024-sennheiser/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *