به‌روزرسانی جدید ویندوز به شما امکان می‌دهد از گوشی Samsung Galaxy خود به عنوان وب‌کم لپ‌تاپ استفاده کنید

به‌روزرسانی جدید ویندوز به شما امکان می‌دهد از گوشی Samsung Galaxy خود به عنوان وب‌کم لپ‌تاپ استفاده کنید

به دنبال بهترین خود در یک کنفرانس ویدیویی به لطف همکاری جدید سامسونگ و مایکروسافت، تماس، به خصوص در خارج از منزل، می تواند به زودی بسیار آسان تر شود.

این سازنده گوشی اعلام کرده است که به‌روزرسانی جدید نرم‌افزار Link to Windows به این معنی است که برخی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی اکنون می‌توانند به عنوان یک وب کم تجاری در برخی از لپ تاپ ها

این ویژگی از دوربین گوشی هوشمند استفاده می کند تا هنگام اتصال به دستگاه ویندوز (یعنی سری جدید Samsung Galaxy Book4) به عنوان یک وب کم برای کارهایی مانند تیم های مایکروسافت تماس ها یا جلسات

سامسونگ در گزارش خود خاطرنشان کرد: “ظهور کار هیبریدی به این معنی است که کنفرانس ویدئویی به یک هنجار برای همکاری تبدیل شده است.” بیانیه مطبوعاتی. این عملکرد قدرتمند و قابل حمل وبکم، هر تجربه دوربینی را بهبود می بخشد تا کاربران بتوانند همزمان از تصاویری با کیفیت بالای گوشی هوشمند و بهره وری نامحدود رایانه شخصی لذت ببرند.

برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید گوشی خود را به آن پیوند دهند Galaxy Book4 از طریق «Link to Windows» در تلفن همراه و برنامه Microsoft Phone Link در رایانه شخصی و دستورات تنظیم را دنبال کنید. آنها همچنین باید از همان حساب مایکروسافت، اتصال شبکه Wi-Fi برای استفاده در رایانه و تلفن استفاده کنند.

گوشی هوشمند گلکسی در حال اتصال باید OneUI 1.0 یا بالاتر (معادل اندروید ۹ و بالاتر) را اجرا کند، با هشدار سامسونگ مبنی بر اینکه در دسترس بودن ممکن است بسته به دستگاه متفاوت باشد – اگرچه داشتن چنین نوار پایینی برای ورود ممکن است طول عمر اضافی غیرمنتظره ای را برای بسیاری از دستگاه های قدیمی فراهم کند.

سامسونگ همچنین مشتاق بود بر این نکته تاکید کند که سری گلکسی بوک ۴ تنها دستگاهی نیست که می‌تواند با یک گوشی هوشمند برای بهبود تجربه رایانه شخصی جفت شود. این شامل مثالی از استفاده از تبلت Samsung Galaxy Tab S9 Ultra به عنوان یک مانیتور اضافی برای رایانه شخصی شما است که به کاربران امکان می دهد بهره وری و خلاقیت را به حداکثر برسانند و برخی از هدفون های Galaxy Buds2 Pro را به هم متصل کنید تا کیفیت مکالمه ای شفاف با تاخیر کمتر را ارائه دهند.

این شرکت همچنین می‌گوید که سری گلکسی بوک ۴ ممکن است آغازی برای همکاری تقویت‌شده بین آن و مایکروسافت باشد و نویدبخش «قابلیت‌های هوشمندتر» در آینده باشد.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/a-new-windows-update-will-let-you-use-your-samsung-galaxy-phone-as-a-laptop-webcam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *