CES 2024: Native Union شارژر ۲ در ۱ Qi2، پایه لپ تاپ، پاور بانک مغناطیسی و موارد دیگر را معرفی کرد

شرکت لوازم جانبی اپل اتحادیه بومی این هفته تعدادی از لوازم جانبی آینده را که قرار است در طول سال عرضه شوند، رونمایی کرد.

CES 2024: Native Union شارژر ۲ در ۱ Qi2، پایه لپ تاپ، پاور بانک مغناطیسی و موارد دیگر را معرفی کرد
Voyage 2-in-1 یک شارژر بی سیم Qi2 است که از آخرین استاندارد شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. امکان شارژ یک آیفون در حداکثر ۱۵ وات، همان MagSafe. این شارژر تاشو دارای یک پایه شارژ اصلی برای آیفون و یک پایه شارژ دوم به همراه باتری اپل واچ است که می تواند اپل واچ را سریع شارژ کند یا آن را شارژ کند. AirPods Pro.

پاور بانک (Re)Classic Native Union دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است تا انرژی بیشتری به آیفون اضافه کند. پاوربانک فوق‌العاده باریک می‌تواند به صورت مغناطیسی به آیفونی متصل شود که از MagSafe برای شارژ در حال حرکت پشتیبانی می‌کند.


تشک رومیزی و پایه لپ تاپ رومیزی لوازم جانبی جدیدی هستند که برای استفاده در مک طراحی شده اند. تشک دارای سطح بافتی است و از مواد بدون حیوانات ساخته شده است، در حالی که پایه لپ تاپ رومیزی دارای ساختار فلزی درجه یک است که لپ تاپ یا تبلت را تا ۶۰ سانتی متر بالا می برد.


شارژر اسلیم یک آداپتور برق نازک ۶۷ واتی USB-C با دو پورت است و با یک ماده بوم لمسی نرم پوشیده شده است. طراحی باریک به آن اجازه می دهد تا در پشت میز، کاناپه یا در سایر نقاط تنگ قرار گیرد. کابل جیبی که از چاقوی ارتش سوئیس الهام گرفته شده است، دارای یک کابل USB-C تاشو است که دستگاه ها را تا ۶۰ وات شارژ می کند.

اتحادیه بومی تشک رومیزی، پایه لپ‌تاپ رومیزی و پاور بانک (ری)کلاسیک در سه ماهه اول سال عرضه می‌شوند و تاریخ عرضه شارژر بی‌سیم مغناطیسی Voyage 2-in-1، شارژر باریک و جیبی در آینده خواهد بود. کابل.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/10/ces-2024-native-union/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *