مایکروسافت امیدوار است که کاربران اندرویدی Chrome for Edge را با فعال کردن Copilot کنار بگذارند

مایکروسافت امیدوار است که کاربران اندرویدی Chrome for Edge را با فعال کردن Copilot کنار بگذارند

نسخه برنامه اندروید مرورگر وب مایکروسافت، Edge، ارتقاء اختیاری با بهتر دریافت کرده است کمک خلبان پشتیبانی از تصاویر، در میان سایر ویژگی های جدید.

Windows Copilot، که مایکروسافت آن را به عنوان یک دستیار دیجیتالی انقلابی با هدف کلی با استفاده از هوش مصنوعی (AI) به بازار عرضه می‌کند، در مرورگر Edge هم روی دسک‌تاپ و هم در مرورگر Edge یکپارچه شده است. گوشی های هوشمند اندرویدی و تبلت برای مدتی است. Copilot و مرورگر Edge در ویندوز ۱۱ اخیراً یکی دیگر از ارتقاهای مرتبط با تصویر را با کاربران دریافت کرده اند اکنون می توانید از صفحه نمایش خود یک اسکرین شات بگیرید و در مورد آن با Copilot یا Edge صحبت کنید.

اکنون به برنامه Edge در اندروید قابلیت‌های اختیاری Copilot نیز داده شده است – می‌توانید در حین استفاده از مرورگر درباره تصویری از Copilot بپرسید و برای Copilot برای «تولید تصاویر هوش مصنوعی» اقدام کنید. مایکروسافت در حال حاضر به این ویژگی توسعه جدید، نام “چت کمکی همراه با تصاویر” را داده است.

تقویت لبه

در دسترس بودن Copilot در مرورگر Edge فقط به دستگاه‌های Android محدود نمی‌شود، بلکه در دستگاه‌های iOS نیز موجود است. با این حال، در اندروید، Edge می‌تواند ویدیوها را با استفاده از حالت سریع خلاصه کند و می‌تواند فایل‌های PDF را خلاصه کند. همچنین می‌تواند از افزونه‌های چت پشتیبانی کند که می‌توان از آنها برای ایجاد آهنگ استفاده کرد، و همچنین می‌تواند بسیاری از عملکردهایی را که نسخه دسکتاپ Copilot می‌تواند انجام دهد.

می‌توانید از Copilot بخواهید مقالات، داستان‌ها را خلاصه کند و تصاویر منحصربه‌فردی ایجاد کند، زیرا مجهز به OpenAI است. فناوری تولید تصویر DALL-E 3. می‌توانید با آپلود یک تصویر با Copilot صحبت کنید و در مورد آن سؤال کنید، اما روی دکمه «افزودن تصویر» در پایین پنل Copilot سمت راست کلیک کنید. همچنین می‌توانید یک تصویر یا پیوند تصویر را مستقیماً در Copilot در Edge روی دسک‌تاپ کپی و جای‌گذاری کنید و در مورد آن با Copilot بحث کنید. ما خبر داریم که این سطح از تطبیق پذیری به اندروید نیز می آید.

با این حال، یک هشدار: من نتوانستم این ویژگی را روی یک نسخه تازه دانلود شده Edge کار کنم، اما ممکن است برای شما کار کند. همچنین، این یک ویژگی آزمایشی است که ممکن است داده‌های مرور شما را از دست بدهد و امنیت یا حریم خصوصی شما را به خطر بیندازد، و زمانی که به edge://flags بروید در مورد آن هشدار داده می‌شود.

اگر تو داری اج برای اندروید دانلود شده، ممکن است بتوانید این ویژگی را با انجام کارهای زیر فعال کنید:

  1. Edge را برای اندروید راه اندازی کنید، مطمئن شوید که آخرین نسخه را دارید.
  2. از edge://flags دیدن کنید (این صفحه دایرکتوری مورد نظر شما است).
  3. «Mobile Copilot» را جستجو یا جستجو کنید و Chat Copilot Mobile را با تصاویر پرچم فعال کنید
  4. برنامه Edge را دوباره راه اندازی کنید.
  5. به صفحه وب که دارای یک تصویر است بروید، تصویر را انتخاب کرده و نگه دارید (“راست کلیک” در دستگاه های Android) تا منوی کلیک راست کنش ها برای تصویر ظاهر شود.
  6. انتخاب کنید از Copilot بپرسید یا تصاویر هوش مصنوعی تولید کنید.
  7. این باید تصویری را که انتخاب کرده‌اید در یک پنجره چت Copilot نشان دهد و سپس می‌توانید از Copilot در مورد تصویر بپرسید یا از Copilot بخواهید نسخه هوش مصنوعی تصویری را که انتخاب کرده‌اید تولید کند.

ممکن است در آینده شاهد «تولید تصاویر هوش مصنوعی» به‌عنوان عملکردی مجزا و ساده‌تر باشیم (بدون نیاز به درخواست یا باز کردن جداگانه Copilot)، اما باید در یک به‌روزرسانی Edge برای اندروید ارائه شود که در تاریخ دیگری ارائه می‌شود. .

این روش دیگری را برای استفاده از فناوری Copilot و GPT در حین استفاده از دستگاه Android شما به ارمغان می آورد Copilot به وعده های بزرگ مایکروسافت عمل می کند ذره ذره. این Copilot را همه‌کاره‌تر، در دسترس‌تر و راحت‌تر برای استفاده می‌کند، و من می‌توانم خودم را در آینده ببینم که اگر در یک به‌روزرسانی Edge برای Android گنجانده شود، زمانی که کمی خطر کمتری داشته باشد (حداقل برای سلیقه من) از آن استفاده کنم.

مایکروسافت همچنین مطمئنا امیدوار است که این ویژگی‌های جدید Copilot برای برنامه موبایل Edge باعث شود افراد بیشتری از آن جابجا شوند گوگل کرومپیش فرض است مرورگر اینترنت برای دستگاه های اندرویدی

از طریق MSPowerUser

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/websites-apps/microsoft-hopes-android-users-ditch-chrome-for-edge-by-powering-up-copilot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *