CEX بدون تعمیر، بدون هزینه خدمات تعمیر فنی، از جمله برای کنسول های یکپارچهسازی با سیستمعامل، راه اندازی می کند

غول بازی های دست دوم High Street، CEX، با همکاری شرکت تاسیس شده Tech Centre، خدمات تعمیر کنسول را راه اندازی می کند.

ایده این است که می‌توانید ایکس‌باکس خراب یا سوئیچ خراب خود را در هر یک از فروشگاه‌های ۳۸۰ CEX در بریتانیا بگذارید، تا در عرض هفت روز به شما بازگردانده شود و همه آن‌ها تعمیر شوند.

در واقع، CEX به سادگی قصد دارد به عنوان یک مرکز رها کردن برای فناوری شکسته شما عمل کند، با دستگاه‌هایی که سپس توسط مرکز فناوری جمع‌آوری می‌شوند تا توسط “متخصصان تعمیرات پیشرفته فناوری” بررسی شوند. و در این مرحله است که هدف هفت روزه شروع می شود.

پخش خبر: اگر لاریان بازی Baldur's Gate 4 را نسازد، کدام توسعه دهنده ممکن است؟در یوتیوب تماشا کنید

مرکز فناوری می‌گوید تا به امروز ۲۰۰۰۰۰ تعمیر را در سراسر تجارت اروپایی خود ثبت کرده است و به کنسول‌های فعلی و یکپارچهسازی با سیستمعامل – “همه چیز از Atari تا NES تا PlayStation و Steam” پاسخ می‌دهد.

یکی از سخنگویان CEX در پاسخ به این سوال که آیا محدودیت‌هایی برای نادر بودن کنسول‌هایی که مرکز فناوری می‌تواند تعمیر کند، وجود دارد یا خیر، به Eurogamer گفت: «سن قطعاً مورد توجه قرار می‌گیرد، به خصوص زمانی که به دنبال خرید قطعات جایگزین هستیم.

خوشبختانه، دستگاه‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل در ساخت اجزای خود اصولی‌تر هستند، بنابراین ارزیابی (و تعمیرات بعدی) بیشتر در مورد سطح مهارت، دانش و قابلیت تعمیر کلی یک مهندس است.»

در صورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد، دستگاه به صورت رایگان عودت داده می شود. در صورت انجام تعمیر، دستگاه دو سال گارانتی دریافت می کند.

می توانید نگاهی بیندازید تعمیر فنی آنلاین و قیمت را در آنجا دریافت کنید – شاید ارزش این کار را داشته باشد قبل از اینکه فوراً Xbox اصلی خاک آلود خود را به فروشگاه ببرید.


منبع: https://www.eurogamer.net/cex-launching-no-fix-no-fee-tech-repair-service-including-for-retro-consoles?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *