Clubhouse از صدای زنده به پیام‌های گروهی تغییر می‌کند

کلاب‌هاوس که زمانی محبوب رسانه‌های اجتماعی دوران همه‌گیری سیلیکون ولی بود، اوایل سال جاری اعلام کرد که همینطور است نیمی از کارکنان آن به عنوان بنیانگذاران آن برای ساختن “Clubhouse 2.0” متمرکز شدند. اکنون، این شرکت نتایج بازنشانی بزرگ خود را با طراحی مجدد به اشتراک می‌گذارد تا Clubhouse را «بیشتر شبیه به یک برنامه پیام‌رسان» کند.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که برنامه صوتی از مکالمه‌های صوتی «قطره‌ای» امضای خود به چت‌های صوتی دوست محور می‌چرخد. . به‌جای اتاق‌های گسترده که در آن کاربران مکالمات پخش مستقیم را میزبانی می‌کنند و برای همه کاربران برنامه باز است، کلاب‌هاوس جدید کاربران را تشویق می‌کند تا به گروه‌هایی با افرادی که می‌شناسند بپیوندند.

این گروه‌ها، تا حدی گیج‌کننده، «چت» نامیده می‌شوند و به دوستان و دوستانشان اجازه می‌دهند پیام‌های صوتی مبادله کنند. هنوز یک عنصر “افتتاح” وجود دارد، اما کمتر بر روی صحبت کردن در زمان واقعی متمرکز است و بیشتر به سمت چیزی مانند استوری اینستاگرام – مقصدی برای بررسی و به اشتراک گذاری به روز رسانی های سریع، متمرکز است. برنامه نیز هست پیام‌های مستقیم مبتنی بر متن به نفع پیام‌های صوتی خصوصی که، بله، پیام‌های صوتی یا VM را فراخوانی می‌کنند.

با این حال، بزرگ‌ترین تغییر فقط در قالب مکالمات نیست، بلکه باشگاه اکنون خود را بیشتر به عنوان یک اسنپ‌چت نشان می‌دهد، جایی که گروه‌های کوچک‌تری از دوستان به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی با هم ارتباط برقرار می‌کنند تا توییتر، جایی که همه کاربران برنامه در آن حضور دارند. فریاد زدن در خلاء “در مورد … نیست منفعلانه گوش دادن به افرادی که صحبت می کنند،” این شرکت در نوشت . “شما می توانید به مکالمات عالی در پادکست ها، یوتیوب، تیک تاک و بسیاری از پلتفرم های دیگر گوش دهید. صحبت کردن با مردم… و تبدیل شدن به دوستان واقعی با دوستان دوستانتان و افرادی است که در غیر این صورت هرگز نمی دیدید. “

اگرچه با توجه به کاهش شدید تعامل پس از کاهش محدودیت‌های همه‌گیر، چرخش به برنامه پیام‌رسانی ممکن است منطقی‌تر باشد، مشخص نیست که آیا این شرکت می‌تواند به همان حالت بازگردد یا خیر. سال ۲۰۲۱، زمانی که میلیون ها کاربر را به خود جذب کرد و ارزش آن چند میلیارد دلار بود. کلاب‌هاوس، که بنیان‌گذارانش در اوایل امسال ادعا کردند که «سال‌ها از باند فرودگاه باقی مانده است»، به نظر می‌رسد که برای دومین بار موفقیت را بدیهی نمی‌دانند.

آنها اعلام خود را در مورد طراحی مجدد با کمی احتیاط به پایان رساندند. “این یک شرط بزرگ است، و ما امیدواریم که حق با ما باشد…”

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/clubhouse-is-pivoting-from-live-audio-to-group-messaging-001520371.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/clubhouse-is-pivoting-from-live-audio-to-group-messaging-001520371.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *