Content Warning توسعه دهنده در حال بررسی مشکلات سرور است زیرا آخرین Smash Steam به ۶٫۲ میلیون دانلود رسیده است

Content Warning، جدیدترین احساس اینترنتی که نمودارهای Steam را افزایش داده است، با مشکلات سرور دست و پنجه نرم می کند زیرا توسعه دهنده آن تأیید می کند که horror jape همکاری بیش از ۶٫۲ میلیون بار از زمان عرضه دیروز تاکنون دانلود شده است.

اگر کمی خارج از حلقه هستید، Content Warning تیم‌هایی متشکل از حداکثر چهار بازیکن را می‌بیند که به اعماق کابوس‌وار تاریکی جوهری فرو می‌روند (همه اینها کمی خانه برگ‌ها است) تا وحشت‌های درون را در دوربین ثبت کنند، زنده بمانند، فرار کنند، سپس آپلود کنند. فیلم آنها به سرویس پخش درون بازی SpöökTube در تلاشی برای افزایش بازدیدها و تبدیل شدن به یک حس ویروسی.

همانطور که کریستین دانلان از Eurogamer وقتی متوجه شد همه اینها در ترس های خود بسیار مفید است به اعماق آن جسارت کردو همچنین به لطف ترکیبی از توجه شدید استریمرها و این واقعیت که برای مدت محدودی همینطور بود، نمودارهای استیم را افزایش داده است. رایگان برای دانلود و نگهداری.


Content Warning توسعه دهنده در حال بررسی مشکلات سرور است زیرا آخرین Smash Steam به ۶٫۲ میلیون دانلود رسیده استتریلر هشدار محتوا


تریلر هشدار محتوا.

در نتیجه، Content Warning – همانطور که در پستی توسط توسعه دهندگان Skog، Zorro، Wilnyl، Philip و thePetHen در Steam اعلام شد – اکنون بیش از ۶٫۲ میلیون بار دانلود شده است. و این افزایش اولیه علاقه، به ناچار منجر به مشکلات سرور برای بازی شده است زیرا بیش از ۲۰۰ هزار رقبای Steam آن (که آن را به هفتمین بازی پربازیگر در پلتفرم Valve در زمان نگارش تبدیل می‌کند) همگی تلاش می‌کنند تا بازی کنند.

توسعه دهندگان آن نوشتند: “ما می دانیم که اشکالات و مشکلات سرور زیادی وجود دارد.” ما به شما اطمینان می دهیم که در حال کار روی آن هستیم. هشدار محتوا توسط تیم بسیار کوچکی از توسعه دهندگان (فقط ۵ نفر) ایجاد شده است، بنابراین ممکن است اصلاحات کمی طول بکشد. در حالی که ما به شما قول می دهیم که تمام تلاش خود را برای حل مسائل انجام می دهیم.”

در حال حاضر، تیم چهار حوزه اصلی را در اولویت قرار داده است: مسائل مربوط به صداها، مشکلات مربوط به اتصال و میزبانی، مسائل مربوط به استخراج نشدن فیلم دوربین و مسائل مربوط به دیده نشدن فیلم دوربین. توسعه‌دهنده می‌افزاید: «در حال حاضر تعداد زیادی از این موارد سرنخ داریم و امیدواریم برای فردا صبح اصلاحاتی داشته باشیم.»

Content Warning اکنون دارد به قیمت کامل برگشت پس از دوره رایگان اولیه آن، به این معنی که اگر بخواهید آن را در Steam بررسی کنید، ۷٫۹۹ پوند / ۶٫۶۹ پوند برای شما هزینه خواهد داشت. و کریستین دونلان کاملاً از همه چیز غافلگیر شد. او گفت: «در اینجا یک چیز واقعاً جذاب وجود دارد نوشتچیزی که در بین غریبه‌ها این احساس را ایجاد می‌کند که برای مدت کوتاهی اصلاً غریبه نیستند.


منبع: https://www.eurogamer.net/content-warning-dev-investigating-server-issues-as-steam-smash-hits-62m-downloads?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *