Crunchyroll اکنون یک کانال Amazon Prime Video است

Crunchyroll، یکی از زیرمجموعه‌های سونی، با آمازون برای راه‌اندازی در کانال‌های ویدیوی Prime به توافق رسید و به انیمه‌نیاک‌ها راه جدیدی برای پخش محتوای مورد علاقه‌شان داد. کانال‌های ویدیوی پرایم آمازون مرکزی است که دسترسی به محتوای اصلی آمازون را ارائه می‌کند، اما به کاربران اجازه می‌دهد برای پخش‌کننده‌های شخص ثالث مانند Max، Starz، Paramount+ و دیگران ثبت‌نام کنند.

این قرارداد دو سطح Crunchyroll را برای مشتریان Prime Video در ایالات متحده، کانادا، سوئد و بریتانیا به ارمغان می آورد. اشتراک Fan به شما امکان دسترسی کامل به کل کاتالوگ انیمه را می دهد که شامل بیش از ۱۰۰۰ عنوان و ۳۰۰۰۰ قسمت است. همچنین همزمان با پخش آنها در ژاپن و مجموعه کامل مانگای دیجیتال پخش کننده، سریال های کاملاً جدیدی دریافت می کنید. اشتراک Mega Fan شامل تمام موارد فوق می شود، و دسترسی به چهار جریان همزمان، که برای کسانی که سریع و شل با رمزهای عبور خود بازی می کنند عالی است.

تری لی، EVP کسب و کار نوظهور در Crunchyroll، می‌گوید این حرکت حتی به “انیمه کنجکاو” این امکان را می‌دهد که “در کتابخانه ما غرق شوند.” Crunchyroll در حال حاضر مشترکین زیادی دارد. ، و این باید این تعداد را حتی بیشتر کند. سونی Crunchyroll را در سال ۲۰۲۱ از AT&T به قیمت ۱٫۲ میلیارد دلار خریداری کرد و آن را با Funimation ترکیب کرد تا غول بزرگی از کارتون را ایجاد کند.

البته، مانند Max، Starz و بقیه، Prime Video تنها راه دسترسی به Crunchyroll نیست. همچنان می توانید برنامه را دانلود کرده و به طور معمول ثبت نام کنید. مهم نیست که چه راهی را برای مصرف محتوای کرانچی رول انتخاب می کنید، ۸ دلار در ماه برای سطح فن و ۱۰ دلار در ماه برای ردیف Mega Fan پرداخت خواهید کرد.

Prime Video Channels در رقابت مستقیم با دیگر هاب استریم است. همانطور که این دو به خرید شرکای محتوا ادامه می‌دهند، به نظر می‌رسد که مصرف‌کنندگان در نهایت با چیزی مواجه می‌شوند که کاملاً شبیه کابل است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/crunchyroll-is-now-an-amazon-prime-video-channel-160253759.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/crunchyroll-is-now-an-amazon-prime-video-channel-160253759.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *