Diablo 4 در ماه مارس امسال به Xbox Game Pass اضافه خواهد شد

Diablo 4 در ماه مارس به Game Pass می آید.

سارا باند از ایکس باکس این خبر را امروز عصر اعلام کرد پادکست به روز رسانی کسب و کار شرکت.

در یک پست بعدی در رسانه های اجتماعی، ایکس باکس اعلام کرد که اولین بازی آینده Diablo 4 بخشی از “وعده مایکروسافت برای ارائه بازی های Activision Blizzard” در سرویس اشتراک است. خرید سازندگان Diablo و Call of Duty در سال گذشته.

پخش خبری: چرا مایکروسافت قصد دارد بازی های ایکس باکس را روی پلی استیشن عرضه کند؟در یوتیوب تماشا کنید

Diablo 4 از تاریخ ۲۸ مارس در اختیار کاربران Game Pass بر روی کنسول و رایانه شخصی قرار خواهد گرفت. ایکس‌باکس گفت: «Game Pass تنها بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس در دسترس خواهد بود و همه بازی‌های اول پارتی در روز اول قابل اجرا خواهند بود».

اگر از قبل به امتحان کردن بازی در هنگام ورود به Game Pass فکر می کنید، اما هنوز کاملاً مطمئن نیستید که این واقعاً مورد شماست، حتما بررسی کنید بررسی بازی Diablo 4 از Eurogamer. ما به آن چهار ستاره دادیم که نباید بو کرد.

کریس تاپسل ما نوشت: «دیابلو ۴ مانند بازی‌های قدیمی بلیزارد، یک بازی طراحان است که بر اساس پیچیدگی و عمق ساخته شده است». با این حال، با وجود این، او احساس کرد که “حس جبران بیش از حد ترسناک” او را عقب نگه می دارد.

علاوه بر معرفی دیابلو ۴، امروز عصر مایکروسافت نیز عرضه آن را تایید کرد چهار عنوان انحصاری ایکس باکس قبلاً برای پلی استیشن ۵ و سوییچ اواخر امسال، با احتمال بیشتری در آینده. مشخص نکرد کدام بازی‌ها، اگرچه توافق عمومی بر این است که Hi-Fi Rush، Pentiment، Sea of ​​Thieves و Grounded خواهند بود.

برای سایر Game Pass، می توانید بررسی کنید راهنمای مفید Eurogamer در مورد آن در اینجا.


منبع: https://www.eurogamer.net/diablo-4-will-make-a-hellish-addition-to-xbox-game-pass-this-march?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *