DLC Final Fantasy 16: The Rising Tide در آوریل امسال سروصدا به پا کرد

در پی انتشار پژواک های افتادگان در ماه دسامبر، Final Fantasy 16 قرار است قطعه بعدی DLC خود را در ماه آوریل دریافت کند.

Final Fantasy 16: The Rising Tide – که قبل از پایان بازی اصلی اتفاق می افتد – قرار است کمتر از یک ماه دیگر در ۱۸ آوریل منتشر شود. این افزونه برای خرید به صورت جداگانه یا به عنوان بخشی از تخفیف Expansion Pass در فروشگاه PlayStation در دسترس خواهد بود.

“نامه ای بدون علامت به مخفیگاه می رسد که حاوی یک درخواست کنجکاو کننده است: غالب لویاتان، ایکون آب که مدت ها گم شده، به نجات نیاز دارد.” اسکوئر انیکس متلک می زند. “کلایو و همراهانش برای گوش دادن به این فراخوان باید به Mysidia سفر کنند – سرزمینی پنهان در زیر آسمان آبی – جایی که تاریخ غم انگیز یک مردم فراموش شده را کشف خواهند کرد.” در ادامه می‌توانید تریلر جدیدی از The Rising Tide را تماشا کنید.


DLC Final Fantasy 16: The Rising Tide در آوریل امسال سروصدا به پا کردتریلر DLC Final Fantasy XVI – The Rising Tide | بازی های PS5


تریلر DLC Final Fantasy 16: The Rising Tide.

در زمان انتشار، The Rising Tide توانایی‌ها، مکان‌ها، حاشیه‌ها و موارد دیگر را معرفی خواهد کرد. به عنوان مثال، کلایو قادر خواهد بود جزر و مد را رام کند و دشمنان خود را به قبر پرآب بفرستد زیرا می تواند آنها را غرق کند. اوه، و او قادر خواهد بود یک مار دریایی را احضار کند که قادر به انجام ضربات دقیق است.

علاوه بر این، The Rising Tide حالت جدیدی را معرفی می کند – Kairos Gate – که توسعه دهنده آن را “چالش برانگیز” توصیف می کند. این حالت به بازیکنان وظیفه می‌دهد تا در ۲۰ مرحله مبارزه کنند که هر مرحله از مرحله قبل دشوارتر است.

توسعه‌دهنده می‌گوید: “بازیکنان می‌توانند اعماق دنیای اموات مجازی را بشکنند، موجی پس از موجی از دشمنان داخلی. تنها با قدرت و استراتژی، کلایو از دروازه کایروس جان سالم به در می‌برد و با غنی‌ترین غنایم ظاهر می‌شود.”

زمانی که بازیکنان بازی The Rising Tide و سناریوهای بازی اصلی را کامل کردند، این حالت را می توان باز کرد.

اگر همه اینها در خیابان شما به نظر می رسد، برای کسانی که The Rising Tide یا Final Fantasy 16 Expansion Pass را خریداری می کنند، پاداش های ویژه ای در نظر گرفته شده است. اینها هستند:

  • یک نسخه بازسازی شده از “Curtana”، سلاح امضا شده توسط Warrior of Light در Final Fantasy 16
  • “Torn from the Heavens” و “Through the Maelstrom” Orchestrion Rolls، به عنوان موسیقی پس زمینه در مخفیگاه پخش می شود!

Clive در اکشن در DLC Final Fantasy 16 The Rising Tide


کلایو در DLC Final Fantasy 16 The Rising Tide یک حمله آبکی ایجاد می کند

اعتبار تصویر: اسکوئر انیکس

اسکوئر انیکس همچنین در همان روز با The Rising Tide (که مجدداً ۱۸ آوریل است) یک به‌روزرسانی رایگان برای Final Fantasy 16 منتشر می‌کند. این به روز رسانی شامل:

  • با عملکرد جدید “تکمیل سریع” فوراً به یک ارائه دهنده تلاش بازگردید
  • به روز رسانی نمادها برای ماموریت های مهم شخصیت
  • یک ویژگی جدید Skill Set که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا پنج مجموعه منحصر به فرد Feat و Ability را ذخیره کنند
  • قابلیت ها و لوازم جانبی برای استفاده آسان تر تنظیم شده است
  • نوع جدید کنترلر «سفارشی» امکان تنظیم آزادانه طرح بندی دکمه ها را فراهم می کند
  • تصحیح تن، جلوه های صفحه و موارد دیگر به حالت عکس اضافه شده است
  • تعداد زیادی رول ارکستراسیون جدید اضافه شد

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد انتشار مورد انتظار Final Fantasy 16 برای رایانه شخصی وجود ندارد. با این حال، اوایل این ماه، تهیه کننده سریال، نائوکی یوشیدا، این موضوع را تایید کرد نسخه PC بازی Final Fantasy 16 در مراحل نهایی بهینه سازی قرار دارد.

در حالی که یوشیدا در حال حاضر نمی‌توانست اطلاعات بیشتری در مورد پورت رایانه شخصی ارائه دهد، اما اظهار داشت که نسخه ی نمایشی آن قبل از انتشار در دسترس خواهد بود، احتمالاً در ۱۲ ماه آینده.


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-16-the-rising-tide-dlc-makes-a-splash-this-april?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *