DoorDash هزینه های تحویل نیویورک را با توجه به قوانین حداقل دستمزد جدید افزایش می دهد

مشتریان DoorDash در نیویورک هنگام خرید غذا برای تحویل از طریق برنامه متوجه هزینه جدیدی خواهند شد که بر روی صورتحساب آن‌ها تعلق می‌گیرد. این شرکت به عنوان پاسخی به شهر، شروع به دریافت ۲ دلار بیشتر از کاربران برای تحویل در نیویورک کرده است قانون جدید حداقل دستمزدیک سخنگوی تایید کرده است بیزینس اینسایدر. آی تی هشدار داد کاربران در ماه دسامبر که حداقل نرخ پرداخت جدید، که آن را به نام "بد تصور" و "مفرط" خواهد داشت "عواقب قابل توجهی برای همه" که از بستر و اراده آن استفاده می کند "زور [it] افزایش هزینه برای سفارشات" سایر شهرهای بزرگی که حداقل نرخ پرداخت را برای تحویل مبتنی بر برنامه اعمال می کنند نیز تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. به عنوان مثال، مشتریان سیاتل اخیراً با هزینه های جدیدی به ارزش سفارش ۱۰ سنت تا ۳٫۴۰ دلار مواجه شدند.

بر اساس مقررات جدید، خدماتی مانند Uber، DoorDash و Grubhub باید حداقل ۱۸ دلار در ساعت به کارگران پرداخت کنند. DoorDash انتخاب کرده است که فقط برای هر ساعت فعال ۲۹٫۹۳ دلار به رانندگان پرداخت کند، به این معنی که آنها برای مدت زمانی که صرف سفارشات می کنند، حقوق دریافت نمی کنند. پاسخ به قوانین جدید سیاتلگفت که قرار است مبلغ انعام پیشنهادی برای هر خرید را کاهش دهد "به منظور تعادل بهتر تاثیر این هزینه های جدید و ارائه بهترین تجربه برای مصرف کنندگان." 

مشتریان همچنان می توانند هر مبلغی را که بخواهند انعام دهند، اما ممکن است به دلیل هزینه های اضافه شده، تمایل کمتری به انعام دادن به همان اندازه قبلی داشته باشند. این یکی از تأثیرات مستقیم احتمالی بر رانندگان است، زیرا همانطور که DoorDash در اطلاعیه خود اشاره می کند، آنها ۱۰۰ درصد راهنمایی های مشتریان را دریافت می کنند. همیشه اینطور نبوده است. در سال ۲۰۱۹، گزارش های خبری این شرکت را افشا کردند تمرین نکات جیب بری و استفاده از این پول برای پرداخت هزینه های تضمین شده رانندگان، که باید از خود DoorDash می آمد. فقط خدمات تحویل غذا معرفی کرد یک سیاست جدید درآمد و انعام که تضمین می کند رانندگان در مدت کوتاهی پس از انتشار آن گزارش ها انعام خود را دریافت می کنند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/doordash-increases-nyc-delivery-fees-following-new-minimum-wage-rules-105051707.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/doordash-increases-nyc-delivery-fees-following-new-minimum-wage-rules-105051707.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *