Dragon Age 4 – هر آنچه در مورد Dreadwolf می دانیم

عصر اژدها: Dreadwolf، همچنین به عنوان شناخته شده است اژدهای ۴ ساله فصل بعدی در معشوق است عصر اژدها سریال فانتزی BioWare. در سال ۲۰۰۹، عصر اژدها: ریشه ها این سری را با ارائه یک RPG با پایان باز و همه جانبه آغاز کرد که در میان طرفداران طنین انداز شد، میراثی که دو دنباله آن با شکوه از آن حمایت کردند.

متاسفانه برای کسانی که عاشق این سریال شده اند، سریال جدیدی وجود ندارد عصر اژدها عنوان از زمان تفتیش عقاید عصر اژدها در سال ۲۰۱۴٫ با این حال، یک پیگیری در حال انجام است که به نظر می رسد به کجا برسد تفتیش عقاید با پرداختن به میراث یکی از تفرقه‌انگیزترین شخصیت‌های سریال متوقف شد. به نظر می رسد که سولاس، یک همراه قابل بازی در تفتیش عقاید، در واقع Dreadwolf است – یک خدای الف بی رحم در لباس مبدل. علاوه بر این، سولاس مسئول جدا کردن دنیای فانی ها از دنیای جادو بود و کل جهان را شکل داد. عصر اژدها اتفاق میافتد. همانطور که ممکن است حدس زده باشید، به نظر می رسد که سولاس در مرکز صحنه خواهد بود عصر اژدها: Dreadwolf.

با این حال، ما هنوز جزئیات زیادی در مورد بازی به جز تعداد انگشت شماری تریلر پیش نمایش نداریم. با وجود این، ما در TRG گوش‌هایمان را روی زمین نگه داشته‌ایم و نکات جالبی را در مورد بازی تشخیص داده‌ایم که شاید هنوز ندانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مورد انتظار به ادامه مطلب مراجعه کنید بازی آینده.

Dragon Age 4: تعقیب و گریز

  • چیست؟ چهارمین قسمت از مجموعه تاثیرگذار عصر اژدها
  • چه وقت آن بیرون میاید؟ TBC (Xbox Series X، PS5 و PC احتمالاً)
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ سل

شایعات و پلتفرم های مربوط به تاریخ انتشار Dragon Age 4: Dreadwolf

سولاس، خود گرگ ترسناک.

(اعتبار تصویر: Bioware)

عصر اژدها: Dreadwolf هنوز تاریخ انتشار دریافت نکرده است. اخیرا EA این بازی را در آخرین گزارش درآمد مالی خود ذکر نکرده است (از طریق یوروگیمر). بازی‌های زیادی فهرست شده‌اند و در حال حاضر همگی برای انتشار قبل از آوریل ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده‌اند. متأسفانه، این بدان معناست که احتمال عرضه Dragon Age: Dreadwolf تا قبل از آوریل ۲۰۲۴ بسیار کم است.

پلتفرم ها هنوز به طور رسمی تایید نشده اند. با توجه به اینکه به نظر می رسد تاریخ انتشار آن مدتی کوتاه است و در یک کلیپ Gamescom 2020 به “تکنولوژی نسل بعدی” اشاره شده است، این احتمال وجود دارد که Dragon Age 4: Dreadwolf رد خواهد شد PS4 و ایکس باکس وانآمدن به PS5، Xbox Series X، Xbox Series Sو در عوض PC

تریلرهای Dragon Age 4: Dreadwolf

در دسامبر ۲۰۲۲ BioWare یک فیلم سینمایی درون بازی را منتشر کرد عصر اژدها: Dreadwolf. در تریلر، می شنویم که واریک تتراس بارد مورد علاقه طرفداران روایت خود را از داستان گرگ وحشتناک، یا برای استفاده از نام شکل فانی خود: سولاس ارائه می دهد. واریک در طول داستان خود به ما می گوید که چگونه سولاس با ایجاد یک حجاب بین آن دو، محو شدن (قلمرو جادو) را از واقعیت جدا کرد.

متأسفانه، به نظر می رسد که سولاس ایده هایی در مورد پاره کردن حجاب، نابود کردن جهان و ورود به آن دارد. یک آخرالزمان. علاوه بر این، به نظر می رسد “ما تنها کسانی هستیم که می توانیم او را متوقف کنیم.” بدون فشار.

دو تای دیگر عصر اژدها: Dreadwolf تریلرها را می توان در وب سایت رسمی یافت کانال یوتیوب عصر اژدها. اینها شامل تریلر تیزر از جوایز بازی ۲۰۱۸ و همچنین تیزر دوم در طول جوایز بازی ۲۰۲۰ به نمایش درآمد.

عصر اژدها: داستان و صحنه گرگ درگ

نقاشی دیواری در Dragon Age 4

(اعتبار تصویر: BioWare)

BioWare خط داستانی دقیقی را تایید نکرده است عصر اژدها: Dreadwolf هنوز، اما عنوان و تریلر بازی یک چیز را روشن می کند: سولاس قرار است در یک راه بزرگ درگیر شود. این بار، به نظر می رسد که او آنتاگونیست اصلی خواهد بود. ما یک راهنمای در مورد اینکه سولاس دقیقا چه کسی است را جمع آوری کردیم برای کسانی که علاقه مند به کندوکاو در جزئیات هستند، اما، کافی است بگوییم، او شخصیتی تیره و تار است که تأثیر قوی در عصر اژدها: تفتیش عقاید.

Bioware’s شرح از او تصویر جالبی ترسیم می کند. سولاس، گرگ ترسناک. برخی می گویند او ممکن است خدای الف های باستانی باشد، اما برخی نمی گویند. دیگران می گویند خیانت کننده به مردمش… یا نجات دهنده ای که اکنون به دنبال نجات آنها به قیمت دنیای شماست. انگیزه‌های او غیرقابل درک است و روش‌های او گاهی اوقات مشکوک است، و او را به عنوان یک خدای فریبکار – بازیکن بازی‌های تاریک و خطرناک شهرت می‌بخشد.

بازگشت سولاس و همچنین شخصیت هایی مانند واریک، کوتوله شوخ طبع عصر اژدها ۲ و تفتیش عقاید، قطعا این را نشان می دهد عصر اژدها: Dreadwolf’s داستان خیلی بعد از آن شروع خواهد شد عصر اژدها: تفتیش عقاید. با این حال، مانند همه بازی‌های قبلی این سری، به نظر می‌رسد که بازیکنان به جای یک قهرمان جدید قدم می‌گذارند و وب‌سایت رسمی می‌گوید: «تداس به یک قهرمان جدید نیاز دارد؛ قهرمانی که هرگز نخواهند دید.»

قهرمان‌های جدید و شروع‌های تازه، دنباله‌ها را در دسترس قرار می‌دهند و ما همچنین می‌دانیم که بازی کردن عصر اژدها: تفتیش عقاید قرار نیست پیش نیازی برای گیر کردن در آن باشد عصر اژدها: Dreadwolf. BioWare دارد تایید شده که “اگر تازه وارد عصر اژدها شده اید، نیازی نیست نگران باشید که هنوز با آنتاگونیست ما ملاقات نکرده اید. او در زمان مناسب خود را به درستی معرفی خواهد کرد”.

گیم پلی بازی Dragon Age: Dreadwolf

یک فیلم سینمایی که شهر طلایی را قبل از پاییز به تصویر می کشد

(اعتبار تصویر: BioWare)

هنوز اطلاعات زیادی در مورد آنچه که می توانیم از آن انتظار داشته باشیم مشخص نیست عصر اژدها: Dreadwolfمکانیک بازی با این حال، الف به روز رسانی انجمن BioWare در فوریه ۲۰۲۳ به ما نشان داد که از پیشرفت و سفارشی سازی شخصیت ها چه انتظاری داریم.

این پست طرح‌هایی را برای یک درخت مهارت غیرخطی نشان می‌دهد که به بازیکنان امکان می‌دهد کلاس شخصیت خود را سفارشی کنند. لوک بارت، مدیر طراحی سیستم در عصر اژدها: Dreadwolf یک درخت مهارت پیچیده پر از “گره های منحصر به فرد بسیار” را ترسیم کرد، که همه آنها “شخصیت را به روش های مختلف رشد می دهند، نه فقط آمار.”

بارت در توضیح بیشتر گفت: “ما واقعاً می خواستیم چیزی داشته باشیم که به بازیکن اجازه دهد شخصیت سازی کند به گونه ای که به آنها امکان می دهد به “فانتزی بازیکن” خود برسند. که می تواند به طور گسترده ای سفارشی شود، برخلاف یک سیستم پیشرفت خطی تر.”

اگرچه از نظر جزئیات چیز زیادی نداریم، این رویکرد با پیشنهادات خطی تر در گذشته در تضاد است عصر اژدها عناوینی که بازیکنان مجبور می شدند در کلاس ها یا زیر کلاس های خاص تخصص پیدا کنند.

عصر اژدها: اخبار گرگ درگ

دو شخصیت در کنار هم می جنگند.  یکی کمان می کشد

(اعتبار تصویر: Tor Books)

۱۳ اتحادیه عصر اژدها: Dreadwolf آزمایش کنندگان QA بیکار شدند
همانطور که در اکتبر ۲۰۲۳ گزارش شد، ۱۳ تست کننده تضمین کیفیت (QA). در Bioware اخراج شدند. به کارمندان “حداقل اخراج” پیشنهاد شد. این به دنبال موج قبلی از اخراج BioWare در ماه اوت بود ۵۰ کارمند اخراج شدند برای “برآوردن نیازهای پروژه های آینده.”

توسعه دهندگان Mass-Effect به تیم ملحق می شوند
همانطور که توسط GameBeat گزارش شده استچندین تاثیر عمده توسعه دهندگان به تیم توسعه که روی آن کار می کردند ملحق شدند عصر اژدها: Dreadwolf برای کمک به بازی از خط پایان عبور کند. Mark Darrah، تهیه‌کننده اجرایی سابق BioWare نیز به عنوان مشاور پیوست.

نقطه عطف آلفا رسیده است
در جدیدترین عصر اژدها ۴ به‌روزرسانی وبلاگ که در اکتبر ۲۰۲۲ منتشر شد، GM Gary McKay فاش کرد که بازی به Alpha Milestone خود رسیده است، به این معنی که اکنون از ابتدا تا انتها قابل بازی است. اما بازی «به هیچ وجه تمام نشده است» و استودیو اکنون روی صیقل دادن ویژگی‌های روایت و گیم‌پلی تمرکز کرده است.

مک‌کی در وبلاگ نوشت: «اول و مهم‌تر از همه، اکنون می‌توانیم نگاه خود را به سمت رساندن وفاداری بصری به شکل نهایی و تکرار ویژگی‌های گیم‌پلی معطوف کنیم. “سؤال بزرگ اکنون این است، “ما تلاش های خود را کجا متمرکز می کنیم؟” برای پاسخ به آن، از تعدادی از منابع، از جمله اعضای شورای جامعه خود که هرکدام دارای دیدگاه ها و تجربیات منحصر به فردی هستند، تیم تأیید کیفیت ما، و گسترده داخلی، بازخورد درخواست می کنیم. جمع‌آوری بازخورد از منابع متعدد، بهترین بینش را در مورد اینکه کجا باید زمان بیشتری را برای بهبود تجربه صرف کنیم، به ما می‌دهد.

علاوه بر این، اکنون می‌توانیم سرعت بازی، چگونگی تکامل روابط در طول زمان، و پیشرفت بازیکن، و همچنین انسجام روایت را ارزیابی کنیم – اساساً چگونه داستان با هم ترکیب می‌شود. به خوبی آن را از طریق شخصیت‌ها، دیالوگ‌ها، سینماتیک و در نهایت سفر بازیکن بیان می‌کنیم. اکنون که توانایی انجام یک بازی کامل را داریم، می‌توانیم مواردی را که برای طرفدارانمان مهم است، تکرار و بررسی کنیم.”

این همه آن چیزی است که تاکنون درباره Dragon Age: Dreadwolf می دانیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین بازی های ویدیویی منتشر شده، حتما نگاهی به نگاه ما به آن داشته باشید بازی های جدید PS5 اواخر امسال و بعد از آن. با این حال، اگر می‌خواهید تجربه‌های بیشتری شبیه به Dragon Age داشته باشید، فهرست ما از آن‌هاست بهترین بازی های RPG آیا شما را پوشش داده است


منبع: https://www.techradar.com/news/dragon-age-4-release-date-news-and-rumors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *