Dragon's Dogma 2 با رسیدن نرخ فریم ثابت، ۲٫۵ متر به فروش می رسد

Dragon's Dogma 2 از زمان انتشار در ۲۲ مارس تاکنون ۲٫۵ میلیون نسخه فروخته است.

اکشن RPG بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و با وجود فروش، ادامه یافت درام پیرامون ریزتراکنش های بازی.

این فروش به این معنی است که این سری به طور کلی اکنون بیش از ۱۰ میلیون واحد تغییر کرده است.

تریلر اکشن Dragon's Dogma 2 | بازی های PS5در یوتیوب تماشا کنید

این بین نسخه اصلی Dragon's Dogma بر روی PS3 و Xbox 360 (1.3 متر)، انتشار مجدد Dark Arisen آن بر روی این کنسول ها و رایانه شخصی (۳٫۵ متر) و نسخه بعدی Dark Arisen برای PS4، Xbox One، سوییچ و رایانه شخصی تقسیم می شود. (۲٫۳ متر). که با توجه به عناوین پلاتینیوم کپکام فهرست

در حالی که Dragon's Dogma چیزی شبیه به یک سری ثانویه برای کپکام در پشت رزیدنت اویل، شکارچی هیولاها و استریت فایتر است، فروش بالای دنباله جدید آینده خوبی را رقم می زند.

در واقع، DLC Dragon's Dogma 2 طبق یک نظرسنجی عمومی اخیر که در آن Capcom طرفداران را در مورد آنچه که دوست دارند ببینند سؤال کرد.

اخیرا، Dragon's Dogma 2 به روز شد در تمام سیستم عامل ها در آخر هفته، به عنوان توسط Capcom از پیش گرفته شده است.

همراه با رفع اشکال‌های مختلف، این به‌روزرسانی دو مورد مهم را به همراه دارد. اولین مورد تغییر گزینه های بصری است تا بازیکنان بتوانند Motion Blur و Ray Tracing را روشن و خاموش کنند و همچنین نرخ فریم ثابت جدید ۳۰ فریم بر ثانیه را تغییر دهند. یکی از انتقادات اصلی بازی نرخ فریم متغیر آن است.

افزودن دوم گزینه ای برای شروع یک بازی جدید زمانی است که داده های ذخیره از قبل وجود داشته باشد. تا به حال، بازیکنان تنها با یک فایل ذخیره گیر کرده بودند.

ما می خوانیم که این بازی “یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسخه اصلی و یک سفر فریبنده از ابتدا تا انتها” است بررسی Dragon's Dogma 2.


منبع: https://www.eurogamer.net/dragons-dogma-2-sells-25m-as-fixed-frame-rate-arrives?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *