کلمه Wordle در حال تمام شدن است

شب دیگر داشتم در TikTok پیمایش می‌کردم که متوجه موضوع جدیدی شدم که باید نگران آن باشم. آیا Wordle در آستانه تمام شدن کلمات است؟ خب، پیچیده است. و همچنین: خیر. اما جالب هم هست!

طی یک جلسه پرسش و پاسخ در مورد Tiktok تیم بازی نیویورک تایمزتریسی بنت، ویرایشگر Wordle توسط کاربر @Thornside3 پرسیده شد که آیا کلمات پنج حرفی بازی تمام می شود یا خیر. بنت گفت: “بله، تنها ۲۳۰۰+ کلمه در پایگاه داده باقی مانده است.” با این حال، برخی از کلمات هنوز اضافه می شوند. او ادامه داد: “من حدود ۳۰ کلمه اضافه کرده ام و کلمات دیگری اضافه نشده اند که می توان اضافه کرد.”

و فراتر از آن؟ بنت ایده هایی داشت. او گفت: “یک احتمال این است که ما می توانیم کلمات قدیمی را در یک نقطه بازیافت کنیم، مانند زمانی که به پایان نزدیک می شویم.” “ما می‌توانیم همه چیز را در قابلمه برگردانیم و آن را با هم مخلوط کنیم. کار دیگری که می‌توانیم انجام دهیم این است که ممکن است به جمع اجازه دهیم. جالب نیست. یا زمان‌های گذشته. بنابراین چند گزینه وجود دارد.”

در سال ۲۰۲۲، زمانی که وردل توسط نیویورک تایمز خریداری شد، فهرست کلماتی از ۲۳۱۵ کلمه در پایگاه داده خود داشت. جاش واردل، خالق بازی، فهرست کلمات خود را با درخواست از شریک خود، پالاک شاه، حذف کرد تا لیست اصلی را به کلماتی که می‌دانست یا شاید می‌دانست، و کلماتی که نمی‌دانست گروه بندی کند. (من جمع‌آوری کردم که حدود ۱۳۰۰۰ کلمه پنج حرفی در زبان انگلیسی وجود دارد.) نیویورک تایمز همچنین تعدادی از کلمات را از زمان به دست آوردنش حذف کرده است، از جمله اصطلاحات توهین‌آمیز و برخی املای انگلیسی که به شدت در حال غر زدن بودند.

اتفاقاً بنت در مورد آینده وردل مطمئن به نظر می‌رسید، و پاسخ او بسیار خوب بود. با اسکن نظرات، بیشتر مردم از اینکه اخیراً از “SALLY” استفاده شده بود، بیشتر اذیت شدند.


منبع: https://www.eurogamer.net/wordle-is-running-out-of-words?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *