Dredge اولین سال خود را با کمک خیریه و محتوای جدید جشن می گیرد

Dredge، بازی شیطانی ماهیگیری از Black Salt Games و ناشر Team 17، ۱۰۰۰۰۰ دلار نیوزیلند به نهنگ نیوزیلند و دلفین تراست در جشن اولین سالگرد خود اهدا کرده است و می گوید که چیزهای بیشتری برای این بازی ترسناک مستقل وجود دارد.

نادیا تورن، مدیرعامل Black Salt Games می‌گوید: «با تشکر از همه بازیکنان در سراسر جهان، ما در موقعیتی هستیم که می‌توانیم به محیطی که الهام‌بخش بازی ما بود، برگردانیم. ما تازه در حال درک نقش حیاتی سلامت اقیانوس ها در اقلیم وسیع تر ما هستیم.

“حفاظت از این محیط‌ها و ساکنان آن‌ها فقط به خاطر حفظ نیست، بلکه مبارزه فعالانه با تغییرات آب و هوایی است. ما مفتخریم که موفقیت ما می‌تواند به این تلاش‌های حیاتی کمک کند.”


Dredge اولین سال خود را با کمک خیریه و محتوای جدید جشن می گیردDREDGE | تریلر ۱ سالگرد


DREDGE | تریلر ۱ سالگرد.

در تمام پلتفرم‌ها – رایانه شخصی، سوییچ، و کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس – بازی ماهیگیری بیش از یک میلیون نسخه در ۱۸۰ کشور جهان فروخته است. این بدان معناست که ما مجموعاً بیش از ۱۴۰۰ سال را صرف تریل کردن در اعماق کرده‌ایم و نیم میلیون نفر از ما قایق‌های خود را نیز به‌طور کامل ارتقا داده‌ایم.

یک سال پیش، Black Salt Games و Team17 Dredge را روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر کردند! تیم در اولین سالگرد بازی اعلام کرد. “امروز ما تریلر سالگرد یک ساله خود را برای جشن گرفتن این روز منتشر کردیم که نگاهی به لحظات مهم دوازده ماه گذشته دارد.

“ما می خواهیم از شما برای حمایت مستمر شما تشکر کنیم. در اینجا به ماجراهای بیشتر در سراسر مغز بزرگ در اواخر سال جاری می رسیم…”

در انتهای ویدیو، قایق کوچکمان را می بینیم که به آرامی به جایی که به نظر می رسد یک پالایشگاه نفت متروکه است، نزدیک می شود. با این حال، هر چه نزدیک تر می شویم، شخصی در داخل چراغ ها را روشن می کند…

فراموش نکنید که Dredge اکنون بدون توجه به حالت غیرفعال قابل بازی است که به شما امکان می دهد بدون ترس از ساکنان اعماق به دریاهای آزاد بروید. در ماه می گذشته، تیم این موضوع را تایید کرد یک به روز رسانی رایگان اکنون تضمین می کند که “هیولاهایی که معمولاً به قایق های ماهیگیری حمله می کنند دیگر تهاجمی نخواهند بود” برای کسانی که یک روز کم‌تر روی آب و همچنین حالت عکس جدید فانتزی را ترجیح می‌دهند.


منبع: https://www.eurogamer.net/dredge-celebrates-its-first-year-with-a-charity-donation-and-a-tease-of-new-content?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *