مدیر ارشد مالی CD Projekt “محلی برای ریزتراکنش ها در بازی های تک نفره نمی بیند”

مدیر ارشد مالی CD Projekt، پیوتر نیلوبوویچ، می‌گوید که این شرکت “در مورد بازی‌های تک‌نفره جایی برای ریزتراکنش‌ها نمی‌بیند”.

گفتگو با سایت لهستانی StockWatch.pl (از طریق بازی داخلی و جویس هدNielubowicz موضع استودیو در مورد کسب درآمد در بازی را تکرار کرد، هرچند اذعان کرد که تیم نمی تواند “این را رد کند. [CD Projekt] وقتی صحبت از بازی های چند نفره به میان آمد، در آینده از این راه حل استفاده خواهد کرد.


مدیر ارشد مالی CD Projekt “محلی برای ریزتراکنش ها در بازی های تک نفره نمی بیند”یک مدرسه واقعی ویچر در لهستان وجود دارد. ما برتی را فرستادیم.


یک مدرسه واقعی ویچر در لهستان وجود دارد. ما برتی را فرستادیم.

به گفته Twitterer JuiceHead، Nielubowicz گفت: «ما در مورد بازی‌های تک نفره جایی برای ریزتراکنش‌ها نمی‌بینیم. اما ما این را رد نمی کنیم که در آینده در مورد پروژه های چند نفره از این راه حل استفاده کنیم.

دیدگاه Nielubowicz منعکس کننده دیدگاه است نظرات مدیر عامل سابق آدام کیسینسکی در سال ۲۰۲۰. مدیر عاملی که در ابتدای سال جاری از سمت خود کناره‌گیری کرد، در آن زمان گفت: «هدف طراحی درآمدزایی به‌گونه‌ای است که مردم از خرج کردن پول راضی باشند».

تا به حال فکر کرده اید که چرا بازی های CD Projekt Red دارای ماموریت های جانبی درخشان هستند? CD Projekt Red می گوید که بیش از ۹۰ درصد از زمین های کوئست جانبی تیمش را رد می کند.

پاول ساسکو، طراح اصلی کوئست اخیراً گفته است که حتی یک «طراح خوب» نیز تنها ۱۰ درصد از ایده‌های آنها پذیرفته شده است.

ساسکو توضیح داد: “اگر کسی ۱۰ درصد امتیاز داشته باشد، احتمالا یکی از بهترین افرادی است که ما در تیم داریم.”


منبع: https://www.eurogamer.net/cd-projekt-cfo-does-not-see-a-place-for-microtransactions-in-single-player-games?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *