Dune: Awakening در زمان پرتاب، کرم‌سواری را ندارد – و همچنین بدون لغزنده آلت تناسلی

Sandworms نقش اصلی را در Dune: Awakening بازی می‌کند، MMO بزرگ بقا که به زودی توسط Funcom، توسعه‌دهندگان Conan: Exiles عرضه می‌شود – اما این بازی دارای نسخه‌ی معروف کرم‌شنی سواری رمان نخواهد بود. و احتمالاً بسیار مهمتر از آن برای طرفداران Conan، هیچ لغزنده آلت تناسلی نیز وجود نخواهد داشت.

با این حال، پیاده روی در شن وجود خواهد داشت، و هیچ ردی برای کرم شن سواری در این خط وجود ندارد. با هم صحبت کردیم تلماسه: جوئل بایلوس، کارگردان خلاق Awakening، در پیش‌نمایش ما به‌طور خلاصهو این تصمیم را اینگونه توضیح داد:

“ما در واقع آن را بررسی کردیم. این فقط یک هزینه فنی بسیار قوی است، و همچنین بسیار – به یک هدف نیاز دارد. و ما چیزی را که فیلم دارد، یعنی “از طوفان های شن جنوبی عبور کنید، به قسمت جنوبی [of Arrakis]’. بنابراین بله، ما هنوز آن را نداریم.”


Dune: Awakening در زمان پرتاب، کرم‌سواری را ندارد – و همچنین بدون لغزنده آلت تناسلیتریلر Dune Awakening Survive Arrakis 4K


اینم تریلر Dune: Awakening.

ارزش آن را دارد که کمی آن را زمینه سازی کنیم. بازی Dune: Awakening دارای کرم‌های شنی خواهد بود که به عنوان یک مکانیک اصلی در چرخه بازی به بیرون از صحرای عمیق، جمع‌آوری ادویه و بازگشت به پناهگاه امن پشت دیوار سپر عمل می‌کنند. کرم‌های مختلف با اندازه‌های مختلف در نواحی مختلف ظاهر می‌شوند – به عنوان مثال، صحرای عمیق‌تر، کرم‌های بزرگ‌تر و دهان حلقه‌دار را دارد، و کرم‌های کوچک‌تر و فک‌های سنتی‌تر در مناطق دیگر.

همچنین در زمان راه اندازی تنها دو جناح خواهد داشت – هارکونن ها و آتریدها – و با توجه به عدم تمرکز اصلی آن بر مذهب، با کرم شن سوار Fremen که توسط Bylos به عنوان “هسته دین” توصیف شده است، منطقی تر است. بایلوس توضیح داد که شما به‌عنوان یک مسیحایی واقعی و «یکی از افراد برگزیده» بازی نخواهید کرد، که این نیز می‌شود – اما او کاملاً رد کردن کرم‌های شنی را تایید نکرد. همراه با تاکید بر عدم دسترسی به کرم‌سواری «در زمان راه‌اندازی»، او همچنین اشاره کرد که «گروه سومی وجود دارد که می‌خواهم وارد آن شوم»، اما به طور مشابه، «احتمالاً تا پس از راه‌اندازی نخواهد آمد. “

در این میان، کرم‌های شنی همچنان نقش مهمی را ایفا خواهند کرد و همچنین بر مکانیک‌های بازپرداخت در بازی تأثیر می‌گذارند، همانطور که بایلوس در مورد قابلیت دسترسی با ما توضیح داد. Dune: Awakening با خشونت تا حدودی وحشیانه بازیکن روی بازیکن Conan: Exile متفاوت خواهد بود. “شما چیزهای زیادی را از دست نمی دهید مگر اینکه توسط یک کرم شنی خورده شوید. اگر توسط یک کرم شنی خورده شوید، برهنه از خواب بیدار می شوید – اما اگر شخص دیگری شما را بکشد، مقداری منابع و شاید تعدادی گلوله را رها می کنید. ما کاملاً می دانیم که سعی می کنیم آن را برای بازیکنان قابل دسترس کنیم.”

“از لحاظ کلی، این با کانن متفاوت است زیرا من فکر می کنم کانن سطح خاصی از تمایلات جنسی دارد. سطحی از انسانیت مشابه، بسیار خام در آن وجود دارد. Dune بسیار فلسفی تر است، علمی تخیلی است، درست است؟ پس واقعاً، یک بسیار انتزاعی تر.”

بایلوس به شوخی ادامه داد و فلسفه خود تیم را هنگام نزدیک شدن به کانن توضیح داد. زمانی که کانن را ساختیم، یک قانون داشتم، این شوخی را می‌کردم که عیسی چه می‌کرد؟ – کانن چه کار می‌کرد؟ من به تیم می‌گفتم، هر وقت در بازی چیزی به ذهنت رسید، به این فکر کن که چگونه کانن آن را حل می‌کند. در و می شکند، درست است؟”

“نسخه Dune این چیست؟ چگونه در Dune به آن نزدیک می‌شوید؟ از نظر تونی کاملاً متفاوت است… برای مثال در Conan، می‌دانید که سنگ‌ها و درخت‌ها را می‌کوبید، در Dune مثل این است که شما سنگ را تجزیه و تحلیل می‌کنید، این نشان می‌دهد. درز صخره را در جایی که بهینه ترین نقطه شکست است، می زنید و سپس به نوعی در امتداد آن خط لیزر می کنید تا سنگ را بشکنید.”

به طور طبیعی، این رویکرد واقعاً در نظر گرفته شده برای طراحی به جنبه های احمقانه همه چیز، از جمله نوار لغزنده آلت تناسلی معروف Conan (به طرز بدنامی) سرایت می کند. برای نسخه Xbox ایالات متحده پوشانده شده است به لطف رتبه بندی “محدود کننده تر” ESRB.) همانطور که Bylos به شوخی به Eurogamer گفت: “فکر نمی کنم برادران وارنر و لجندری اسلایدر آلت تناسلی را برای این بازی تایید کنند. در Conan کمی متفاوت است؛ ما این بازی را داریم. IP.”

در مورد راه رفتن در شن و ماسه، حالت آریتمی عجیب و غریب سفرهای پیاده روی مردم برای عبور از صحرای آراکیس بدون احضار تصادفی کرم شنی، بایلوس در مورد ایده هایی که کاملاً به نتیجه نرسیدند شوخی کرد. او خندید: “ما یک آزمایش از آن انجام دادیم که آن را بیرون آوردیم – می خواهم نسخه دیگری بیاورم. ما همیشه به شوخی می گوییم که باید کار قهرمان گیتار را انجام دهیم، اما شما باید هر نت را از دست بدهید.” باید اینگونه باشد: اینجا کلیدهای جهت دار است، مطمئن شوید نکن آنها را فشار دهید، درست است؟”

اما در مورد بخش‌های احمقانه‌تر Conan یا بخش‌های غیرعادی‌تر Dune، از روابط معمولی‌تر تا خانواده دوستانه‌تر که کتاب‌های بعدی آن توجه زیادی به آن‌ها جلب کردند، این یک نه است. “نه – خوب، منظورم این است که ما می توانیم به زنای با محارم اشاره کنیم، و می توانیم در مورد این چیزها صحبت کنیم، اما – نمی دانم… یک تن برهنگی وجود ندارد، واقعاً نه. من فقط دارم فکر می کنم، آیا برهنگی وجود دارد؟ همه؟ فکر بنابراین. با این حال، بسیاری از شوخی های کرم شنی…”

برای جزئیات بیشتر، اگرچه متاسفانه جوک های کرم شنی کمتری را ارائه دهید پیش نمایش و مصاحبه Dune بزرگ ما: بیداری نگاه

این پیش نمایش و مصاحبه بر اساس یک سفر مطبوعاتی – سفر و اقامت در Funcom است.


منبع: https://www.eurogamer.net/dune-awakening-wont-feature-sandworm-riding-at-launch-and-no-penis-sliders-either?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *