تمتم پوکمون مانند در ماه ژوئن پیش از آخرین وصله اصلی، از کسب درآمد خودداری می کند

توسعه‌دهنده Crema اعلام کرده است که تمام درآمدزایی را از Temtem موجود جنگجوی پوکمون‌مانند خود در به‌روزرسانی‌ای که برای ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده است، حذف می‌کند، و آخرین وصله اصلی را پیش از تمرکز مجدد بر رفع اشکال و تغییرات تعادل، دنبال می‌کند.

کرما این خبر را در یک به اشتراک گذاشت پست طولانی در Steam، که زمان زیادی را صرف رسیدگی به شکایات مداوم بازیکنان در مورد کمبود محتوای جدید عمده از زمان راه‌اندازی، مانند جزیره‌های بیشتر، تمتم جدید یا ویژگی‌های چندنفره اضافی کرد. به طور کلی، استودیو می‌گوید دسترسی زودهنگام Temtem نشان می‌دهد که محتوای جدید اصلی تأثیر قابل‌توجهی بر پایه بازیکنان بازی نداشته است، و توجیه منابع توسعه مورد نیاز را دشوار می‌کند – اگرچه مسائل دیگری مانند افزایش بدهی فنی نیز به عنوان نگرانی ذکر شده است.

پس از صحبت های فراوان، از جمله پشیمانی از توصیف بازی به عنوان یک “MMO” در مطالب بازاریابی، Crema به اصل پست خود می رسد: اینکه قبل از اینکه توسعه به باگ های ساده تر تغییر کند، دو به روز رسانی اصلی دیگر را برای Temtem منتشر خواهد کرد. اصلاح و متعادل کردن وصله ها، زیرا تمرکز استودیو به پروژه های جدید تبدیل می شود.


تمتم پوکمون مانند در ماه ژوئن پیش از آخرین وصله اصلی، از کسب درآمد خودداری می کندTemtem – 1.0 تریلر تاریخ انتشار | بازی های فروتن


تمتم در سپتامبر ۲۰۲۲ دسترسی اولیه را ترک کرد.

اولین مورد از اینها که رسماً به‌روزرسانی ۱٫۷ نامیده می‌شود، در ژوئن امسال، سه ماه قبل از دومین سالگرد Temtem 1.0 عرضه می‌شود. این یک نوار Arcade اضافه می کند – آخرین بیت از محتوای وعده داده شده به عنوان بخشی از کمپین Temtem’s Kickstarter – که در آن بازیکنان می توانند با تعدادی از مینی بازی ها با تم Temtem و همچنین تغییرات اصلی برای حذف کل درآمد بازی مقابله کنند. این استودیو می گوید، این در پاسخ به این است که “به درک رسیده است”. [players’ displeasure about] تمتم با دور شدن از یک بازی با سرویس زنده، تراکنش‌های کوچکی دارد.

از به‌روزرسانی ژوئن، دیگر امکان خرید ارز ممتاز Nova وجود نخواهد داشت و همه مواردی که قبلاً فقط با Nova قابل خرید بودند – مانند لوازم آرایشی و Tamer Pass به سبک جنگ – برای خرید در بازی در دسترس خواهند بود. پر. سپس، در به‌روزرسانی ۱٫۸، Crema تمام مکانیک‌های FOMO (ترس از دست دادن) را حذف می‌کند، به این معنی که می‌توان هر Tamer Pass قبلی را برای دریافت جوایز آن بازی کرد و فروشگاه نیز تنظیمات را مشاهده خواهد کرد. این استودیو می‌نویسد: «امیدواریم که این به همه بازیکنان اهداف تازه‌ای بدهد، زیرا همه لوازم آرایشی اکنون در دسترس شما هستند و می‌توانند به سادگی با انجام بازی در دسترس باشند.»

به روز رسانی ۱٫۸ – که Crema آن را به عنوان “آخرین پچ پر از ویژگی با اندازه معمول” توصیف می کند – همچنین “چند تغییر بزرگ برای تضمین طول عمر بازی با تمرکز بر بهبود تجربه کاربران” به همراه خواهد داشت. اینها شامل تغییرات کیفیت زندگی و تعادل، تنظیم شانس های Luma و Umbra، یک کار مجدد TMR، و بازسازی اقتصاد Temtem، “با تمرکز ویژه و نگاه دقیق به فعالیت های پایان بازی” است.

Crema ادامه می دهد: “ماموریت ما برای ۱٫۸ به بعد این است که بازی را سرگرم کننده تر، لذت بخش تر، با ارزش تر و خودپایدارتر کنیم، حتی در غیاب به روز رسانی های بزرگ.” این استودیو می‌گوید انتظار «به‌روزرسانی‌های کوچک» با تمرکز بر اصلاح باگ‌ها و تغییرات تعادل را دارد، و تأکید می‌کند: «ما قصد نداریم بازی و سرور آن را ببندیم».

در مورد آینده توسعه دهنده، بازی Temtem: Swarm که اخیراً معرفی شده است، یک بازی “بهشت گلوله مانند بازمانده” برای حداکثر سه بازیکن – که با همکاری استودیوی GGTech ساخته می شود – و همچنین یک بازی بزرگ در مقیاس جدید وجود دارد. پروژه خانه، به عنوان یک بازی اعلام نشده، بدون عنوان، جدید در جهان Temtem توصیف شده است. این یک «سیستم جنگی جدید، یک موتور قوی‌تر و چیزهای بیشتری است که هنوز نمی‌توانیم رونمایی کنیم»، اما Temtem 2 نخواهد بود.

به‌روزرسانی طولانی استودیو در پایان می‌گوید: «امیدواریم با پاسخ به سؤالات خود از این موضوع کنار بیایید، و احساس بهتری از اینکه به کجا می‌رویم. امیدواریم این باعث شود که بخواهید به تلاش ما برای ساخت Temtem به عنوان ادامه دهید. یک IP و به ساختن بازی‌ها ادامه دهید، یا حداقل، این به شما کمک می‌کند تا تصمیمات اخیر ما را بهتر درک کنید… امیدواریم بتوانید عذرخواهی ما را بپذیرید و همانطور که به رشد، کاوش و یادگیری ادامه می‌دهیم به آرامی به ما نگاه کنید. یک استودیو، به عنوان توسعه دهندگان، و به عنوان مردم.”


منبع: https://www.eurogamer.net/pokemon-like-temtem-ditching-monetisation-in-june-ahead-of-one-last-major-patch?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *