EA میلیاردها اتفاقی که در بازی‌هایش رخ می‌دهد را فاش می‌کند

EA میلیاردها اتفاقی که در بازی‌هایش رخ می‌دهد را فاش می‌کند


هنرهای الکترونیکی میلیاردها اتفاقی را که در بازی‌هایش می‌افتد – مانند ۱٫۸ میلیارد ساعت بازی در The Sims 4 – در گزارش سالانه‌اش درباره گیم‌پلی فاش کرد.

در گزارش EA 2023: Year in Gaming، این شرکت بزرگ بازی اعلام کرد که سالی با تعامل و تکامل بی‌سابقه بود. (اینجاست گزارش سال گذشته برای مقایسه).

EA گفت که فعالیت در سرگرمی های تعاملی خود نشان دهنده قدرت بازی ها برای فراتر رفتن از سرگرمی های صرف است. در عوض، بازی‌ها در حال تبدیل شدن به تجربیات همهجانبه‌ای هستند که الهام‌بخش و متحد جوامع جهانی هستند. این گزارش نشان می‌دهد که گیمرها چگونه مرزها را جابجا می‌کنند و بازی را دوباره تعریف می‌کنند.

با تعامل رو به رشد جامعه، EA شاهد افزایش همگرایی بازیکنان از گوشه و کنار جهان بود که با اشتیاق مشترک برای سرگرمی های تعاملی گرد هم آمده بودند. در این سال بازیکنان بازی‌ها را به عنوان چیزی فراتر از یک فعالیت تفریحی، بلکه مجرای بیان خود، خلاقیت و وسیله‌ای برای پرورش جوامع پر جنب و جوش پذیرفتند.

بالا بردن تجربیات بازی

اطلاعات مربوط به گیم پلی The Sims 4 در سال ۲۰۲۳٫

EA گفت که این سال گواهی بر پتانسیل افسارگسیخته داستان سرایی تعاملی و تأثیر فوق العاده جوامع بازی بود. سیمز ۴ به عنوان پربازیگرترین بازی در تاریخ ۲۳ ساله این فرنچایز رسید.

آمار Madden در سال ۲۰۲۳٫

به طور همزمان، Madden NFL 24 شاهد افزایش چشمگیر بود و از هجوم بیشتری از طرفداران فوتبال در هفته اول عرضه نسبت به نسخه قبلی خود استقبال کرد.

آمار Star Wars Jedi: Survivor.

تیم محترم Respawn Entertainment از فصل بعدی ادیسه کال کسیس با Star Wars Jedi: Survivor پرده برداری کرد و بازیکنان را با روایتی جذاب مجذوب خود کرد.

با این حال، این EA Sports FC بود که محبوب‌ترین فرنچایز سال EA بود که از مرزهای سنتی فراتر رفت و تأثیر فرهنگی آن را تقویت کرد.

جوامع در کانون توجه

آمار EA Sports FC 24 EA.

استفاده از EA Sports FC 24 بسیار شگفت‌انگیز بود، زیرا EA برند فیفا را که سال‌ها مجوز آن را دریافت کرده بود، پشت سر گذاشت.

یک عامل محوری در این سال متحول کننده فداکاری و اشتیاق جامعه جهانی EA بود. بازیکنانی که در دنیای بازی EA گرد هم می‌آیند، خواه باشگاه‌هایی را در EA Sports FC 24 تشکیل دهند، رویاهای سوارکاری را در The Sims 4 بسازند، یا با Post Malone برای بازی‌های جذاب در Apex Legends متحد شوند.

علاوه بر این، Battlefield 2042 – فصل ۶: Dark Creations در قلمروی ناشناخته جستجو کرد و بازیکنان را برای مقابله با عمیق‌ترین ترس‌هایشان به چالش کشید.

ارج نهادن به تعامل و تاثیر

آمار EA در مورد Battlefiled در سال ۲۰۲۳٫

به رسمیت شناختن و تمجیدهای اعطا شده به عناوین EA نتیجه یک روش جامع بود که معیارهایی مانند کل بازیکنان فعال منحصر به فرد، کاربران فعال هفتگی و ماهانه و کاربران فعال روزانه را در بر می گرفت. این معیارها تعامل و تأثیر بسیار زیادی را که توسط فرنچایزهای EA به دست آمده است، ترسیم می کند و تأثیر عمیقی را که آنها بر چشم انداز بازی در سال ۲۰۲۳ اعمال می کنند، نشان می دهد.

روش شناسی گزارش

آمار EA در مورد Apex Legends در سال ۲۰۲۳٫

EA محبوب ترین امتیاز EA سال و امتیاز EA موبایل سال را بر اساس معیارهای تعامل مختلف، از جمله کاربران فعال، در همه عناوین فعال در فرنچایز ارزیابی کرد.

این معیارها، دوره‌هایی از ۱ ژانویه ۲۰۲۳ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۳ را پوشش می‌دهند، به طور جامع تعامل و مشارکت کاربران در طیف بازی EA را منعکس می‌کنند.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/ea-reveals-the-billions-of-things-that-happen-in-its-games/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *