EA می‌گوید نمی‌تواند سوئیچ ۲ را تایید کند، اما پلتفرم‌های جدید برای ما خوب هستند.

از رئیس Apex Legends و سازنده بتلفیلد EA در مورد نینتندو سوییچ ۲، قبل از عرضه اعلام نشده سوال شده است. عرضه گسترده کنسول در اواخر امسال.

اندرو ویلسون، مدیر عامل شرکت، در پاسخ به سوالی درباره اینکه ورود سوییچ ۲ چه تاثیری بر EA می‌گذارد، گفت که او “قطعاً نمی‌تواند در مورد هر چیزی که اعلام نشده است اظهار نظر کند یا به هیچ وجه آن را تصدیق کند”، قبل از اینکه بگوید شرکت برای “پلتفرم‌های جدید” پمپاژ شده است. به طور کلی

ویلسون به سرمایه‌گذاران گفت: «چیزی که من می‌توانم بگویم، تا جایی که پلتفرم‌ها در طول ۲۰ سال گذشته به بازار آمده‌اند و CPU، GPU، حافظه، عمر باتری، وضوح صفحه‌نمایش… جایی که ما می‌توانیم بهبود یافته‌اند. برای ارائه غوطه ور شدن بیشتر برای بازیکنانمان، به ویژه در بزرگترین فرنچایزهای ما مانند FC، مانند Madden، مانند Battlefield، مانند Apex که معمولاً برای تجارت ما بسیار خوب بوده است.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

ویلسون ادامه داد: “توانایی بازیکنان ما برای تجربه واقعی بازی های ما در بالاترین سطح معمولا برای ما بسیار خوب عمل کرده است.”

و بنابراین بدون اظهار نظر در مورد چیزی در مورد نینتندو یا سوییچ، من فقط می‌گویم پلتفرم‌های جدید برای ما خوب هستند، جایی که پلتفرم‌های جدید CPU، GPU، حافظه، عمر باتری، وضوح صفحه نمایش بهبود یافته را ارائه می‌کنند که معمولاً برای ما یک امتیاز مثبت است. مجموعه ای از بازی ها و جامعه ای که آنها را بازی می کند.”

سخت‌افزار سوییچ کنونی به‌طور قابل‌توجهی از کنسول‌های دیگر عقب‌تر است – چیزی که منجر به دریافت پورت‌های قطعی بازی‌های ورزشی EA با ویژگی‌های کمتر از سایر کنسول‌ها به سوییچ شده است.

نینتندو هنوز چیزی رسمی در مورد سوییچ ۲ نگفته است، به غیر از تکذیب برخی از گزارش‌هایی که راهپیمایی سخت‌افزار آینده تا انتشار را دنبال می‌کنند.

هفته گذشته، گزارشی به جزئیات این انتظار پرداخت سوییچ ۲ دارای صفحه نمایش هشت اینچی بزرگتر است، البته ال سی دی به جای OLED برای پایین نگه داشتن هزینه ها

هفته قبل، نظرسنجی GDC نشان داد صدها توسعه‌دهنده اکنون روی پروژه‌هایی برای کنسول اعلام‌نشده کار می‌کردند.

سال گذشته، Eurogamer گزارش داد قابلیت‌های سخت‌افزاری Nintendo Switch 2 برای توسعه‌دهندگان اطراف Gamescom به نمایش گذاشته شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/ea-says-it-cant-acknowledge-switch-2-but-new-platforms-are-good-for-us?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *