eBay 3 میلیون دلار برای حل و فصل اتهامات جنایی در یک پرونده عجیب و غریب سایبری پرداخت خواهد کرد

دفتر دادستانی ایالات متحده در ماساچوست می گوید به دنبال یک کمپین آزار و اذیت که توسط چندین مدیر سابق انجام شده است، ۳ میلیون دلار جریمه برای حل و فصل اتهامات جنایی پرداخت خواهد کرد. چندین کارمند سابق زن و شوهری را هدف قرار دادند که خبرنامه ای را در انتقاد از شرکت نوشتند.

وزارت دادگستری با دو فقره تعقیب در سفرهای بین ایالتی، دو فقره تعقیب از طریق خدمات ارتباطات الکترونیکی، یک فقره دستکاری شاهدان و یک فقره ممانعت از اجرای عدالت. ۳ میلیون دلار جریمه حداکثر قانونی برای جنایات بود. به عنوان بخشی از یک توافق تعویق تعقیب قضایی با مقامات، eBay همچنین باید برنامه انطباق خود را بهبود بخشد و یک ناظر انطباق شرکتی مستقل را به مدت سه سال حفظ کند.

دفتر دادستانی ایالات متحده می گوید که eBay “اعتراف کرده است که تمام حقایق مربوطه در مورد رفتار خود را با جزئیات بازخوانی کرده است.” در آگوست ۲۰۱۹، مدیر ارشد سابق ایمنی و امنیت این شرکت، جیم باگ و شش نفر دیگر در برابر اینا و دیوید اشتاینر از ماساچوست. این زوج در مورد دعوی حقوقی مربوط به eBay نوشتند و گفته شد که مدیران ارشد این شرکت از این پوشش منفی ناامید شده اند.

باگ و همدستانش با فرستادن یک خوک جنینی، تاج گل جنازه و عنکبوت ها و سوسک های زنده این زوج را مورد آزار و اذیت قرار دادند. به گفته دادستان، سه تن از کارمندان سابق eBay با هدف به خانه اشتاینرها سفر کردند. . این کمپین همچنین شامل ارسال پیام‌های آزاردهنده از طریق توییتر (اکنون X) بود.

باگ و چندین نفر دیگر و . یکی دیگر به نقش خود در کمپین اعتراف کرده است اما هنوز محکوم نشده است.

در بیانیه تاثیر قربانی اشتاینرز نوشت: «اقدامات eBay علیه ما تأثیر مخرب و دائمی بر ما داشت – از نظر عاطفی، روانی، فیزیکی، شهرت و مالی – و ما به شدت از دادستان‌های فدرال برای کیفرخواست‌های بیشتر فشار می‌آوریم تا مدیران شرکت‌ها و اعضای هیئت مدیره را از ایجاد فرهنگی بازدارند. تعقیب و آزار و اذیت قابل تحمل یا تشویق است.”

این زوج و Steiner Associates، ناشر آنها تجارت الکترونیک بایت خبرنامه، یک شکایت مدنی علیه eBay و کارمندان سابق خود تنظیم کرده اند. دادگاه برای مارس سال آینده برنامه ریزی شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/ebay-will-pay-3-million-to-resolve-criminal-charges-in-a-bizarre-cyberstalking-case-213050834.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/ebay-will-pay-3-million-to-resolve-criminal-charges-in-a-bizarre-cyberstalking-case-213050834.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *