ال گور و جیمز بل از هیئت مدیره اپل بازنشسته می شوند، دکتر واندا آستین برای پیوستن به آن

ال گور و جیمز بل هر دو از هیئت مدیره اپل بازنشسته می شوند. اپل امروز اعلام کرد. دکتر واندا آستین، رئیس و مدیر عامل سابق شرکت هوافضا، برای پیوستن به هیئت مدیره با خروج این دو نامزد شده است.

ال گور و جیمز بل از هیئت مدیره اپل بازنشسته می شوند، دکتر واندا آستین برای پیوستن به آن
به گفته اپل، دکتر آستین «دهه‌ها تجربه علم و فناوری» را به این نقش می‌آورد و سابقه‌ای در «پیشبرد نوآوری و شکل‌دهی استراتژی شرکت» دارد.

تیم کوک، مدیر عامل اپل گفت: “واندا دهه ها را صرف پیشرفت فناوری از طرف بشریت کرده است و ما از استقبال او در هیئت مدیره اپل بسیار هیجان زده هستیم.” او یک رهبر خارق‌العاده است و تجربه و تخصص ارزشمند او از ماموریت ما برای ترک دنیا بهتر از آنچه که آن را پیدا کرده‌ایم حمایت می‌کند.»

دکتر آستین می گوید: من هم مانند اپل، همیشه به قدرت نوآوری برای بهبود زندگی، حمایت از پتانسیل انسانی و شکل دادن به آینده ای بهتر اعتقاد داشته ام. من مفتخرم که به هیئت مدیره اپل ملحق می شوم و مشتاقانه منتظرم بخشی از شرکتی باشم که همیشه راه های جدیدی برای توانمندسازی مردم در سراسر جهان ایجاد می کند.

اپل به مدیران پس از رسیدن به سن ۷۵ سالگی اجازه نمی دهد تا برای انتخاب مجدد نامزد شوند، به این معنی که ال گور و جیمز بل هر دو به دلیل سنشان از هیئت مدیره بازنشسته می شوند.

کوک گفت: «ما عمیقاً از آل و جیمز به خاطر خدمات چندین ساله‌شان به اپل سپاسگزاریم – بینش، انرژی و ارزش‌های آن‌ها ما را از بسیاری جهات به یک شرکت قوی‌تر تبدیل کرده است». “برای بیش از ۲۰ سال، آل مقدار باورنکردنی به کار ما کمک کرده است – از حمایت بی قید و شرط او برای محافظت از حریم خصوصی کاربران تا دانش بی نظیرش در مورد مسائل محیطی و آب و هوا. فداکاری جیمز فوق العاده بوده است، و ما سپاسگزاریم. برای دیدگاه‌های مهم و تخصص عمیقی که او در زمینه حسابرسی، امور مالی و موارد دیگر در طول سال‌ها ارائه کرده است.”

اول ال گور در سال ۲۰۰۳ به هیئت مدیره اپل پیوستدر حالی که جیمز بل در سال ۲۰۱۵ پیوست. دکتر آستین دارای مدرک دکترای مهندسی صنایع و سیستم است. او در سال ۱۹۷۹ به شرکت هوافضا پیوست و از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ به عنوان رئیس و مدیر عامل این سازمان خدمت کرد. از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹، او رئیس موقت دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بود و همچنین در هیئت مدیره Amgen و Chevron خدمت می کند. او قبلاً در هیئت مدیره Virgin Galactic بود.

توجه: با توجه به ماهیت سیاسی یا اجتماعی بحث در مورد این موضوع، موضوع بحث در ما قرار دارد. اخبار سیاسی انجمن. همه اعضای انجمن و بازدیدکنندگان سایت می توانند موضوع را مطالعه و دنبال کنند، اما ارسال پست به اعضای انجمن با حداقل ۱۰۰ پست محدود می شود.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/11/apple-board-of-directors-retirees/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *