El Shaddai: Ascension of the Metatron HD Remaster ماه آینده روی سوییچ قرار خواهد گرفت

El Shaddai: Ascension of the Metatron HD Remaster ماه آینده برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

امروز، توسعه دهنده Crim اعلام کرد که پورت سوئیچ دیجیتال در ۲۸ آوریل وارد می شود – همان تاریخی که قبلاً فقط برای ژاپن اعلام شده بود.

در توضیحات بازی آمده است: «بازیکنان نقش Enoch را بر عهده می‌گیرند و باید مهارت‌های رزمی طبیعی او را برای تسلط بر طیف وسیعی از سلاح‌های قدرتمند و آسمانی تحت هدایت فرشتگان ناظر به کار گیرند.» همه اینها با ترکیبی از پلتفرمینگ دو بعدی و سه بعدی و البته مبارزات فراوان انجام می شود.


El Shaddai: Ascension of the Metatron HD Remaster ماه آینده روی سوییچ قرار خواهد گرفتEl Shaddai: Ascension of the Metatron HD Remaster در نینتندو سوییچ


در اینجا تریلر بازی El Shaddai: Ascension of the Metatron HD Remaster در نینتندو سوییچ را مشاهده می کنید.

Crim می‌گوید El Shaddai: Ascension of the Metatron HD Remaster Switch با پشتیبانی از HD و نرخ فریم بهبود یافته نسبت به بازی اصلی، به‌علاوه کنترل‌های ساده و شهودی، از نظر بصری زیباتر و روان‌تر خواهد بود.

علاوه بر آن، خریداران رمان‌های پس از پایان لوسیفر را نیز به عنوان محتوای پاداش دریافت خواهند کرد.

تو می توانی اکنون در فروشگاه اینترنتی نینتندو پیش خرید کنید برای ۱۷٫۹۹ پوند.

کزا مک‌دونالد در این باره نوشت: «الشدای هر آنچه را که می‌توانید از یک بازی ژاپنی بخواهید، دارد نقد اصلی Eurogamer El Shaddai: Ascension of the Metatron از سال ۲۰۱۱اگرچه او همچنین خاطرنشان کرد که گاهی اوقات می تواند از نظر سختی “یک عوضی باشد”.


منبع: https://www.eurogamer.net/el-shaddai-ascension-of-the-metatron-hd-remaster-lands-on-switch-next-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *