Elden Ring مد Convergence “تعمیرات اساسی جامع” کل بازی را ارائه می دهد

مود Convergence برای Elden Ring اکنون منتشر شده است و “بازنگری کامل” از بازی را ارائه می دهد.

موجود در NexusMods، The Convergence از همان ابتدای بازی تغییرات عمده ای ایجاد می کند. اکنون بازیکنان باید یکی از ۲۷ کلاس جدید را انتخاب کنند – که هر کدام مسیر پیشرفت منحصر به فرد خود را دارند – که مکان شروع بازیکن را در جهان تعیین می کند.

بازی اصلی دارای ۱۰ کلاس است، اما اینها نقطه شروعی هستند که بازیکن آزادی دارد تا در هر جهت پیشرفت کند. بنابراین، Convergence ساختار رسمی تری برای بازیکنان دارد تا از ساختارهای معمولی پیروی کنند.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوب۱۹ نکته شروع Elden Ring برای مبتدیان – ELDEN RING BEGINNER TIPS GAMEPLAY ps5


۱۹ نکته برای شروع حلقه Elden برای مبتدیان

چیزهای بیشتری وجود دارد: رستاخیز رئیس برای بازی مجدد باس ها. شبکه Erdtree برای تله پورت در سراسر جهان. دستور پخت دستور العمل ها از همان ابتدا باز شد. و سیاه چال ها را با مناطق وسیع ترمیم کرد.

چیزهای جدیدی نیز وجود دارد: باس های جدید، تجهیزات جدید و جادوهای جدید. شما می توانید آن را در همه بخوانید ۲۴ صفحه یادداشت پچ.

این حجم عظیمی از کار بوده است اولین بار در ژوئن ۲۰۲۲ مسخره شدو یک مد مشابه ساخته شده برای Dark Souls 3 را دنبال می کند که بسیار محبوب شد.

حداقل، تا زمان انتشار گسترش Shadow of the Erdtree باید بر سر طرفداران جریان داشته باشد. این بود شایعه شده برای فوریهاما ما هنوز هیچ شکلی از تاریخ انتشار نداریم.

هنوز، به‌روزرسانی‌های اخیر Steam پیشنهاد می کنیم که به زودی اطلاعیه ای در راه است.


منبع: https://www.eurogamer.net/elden-ring-the-convergence-mod-offers-exhaustive-overhaul-of-entire-game?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *