Embracer اکنون ۸ درصد از کارکنان خود را اخراج کرده است

Embracer 8 درصد از نیروی کار خود را با رسیدن برنامه بازسازی خود به “مراحل بلوغ” اخراج کرده است.

این شرکت امروز آخرین گزارش مالی خود را منتشر کرد و اعلام کرد که فروش خالص آن ۴ درصد افزایش یافته است، اگرچه این امر عمدتاً به لطف بخش بازی‌های رومیزی و سرگرمی آن است. فروش خالص بازی های رایانه ای و کنسولی پنج درصد کاهش یافت.

در سه ماهه سوم، این شرکت ۴۸۳ نفر را اخراج کرد، به این معنی که اکنون ۱۳۸۷ کارمند در دو سه ماهه گذشته شغل خود را از دست داده اند که ۸ درصد از کل نیروی کار را تشکیل می دهد.

Tomb Raider I-III Remastered – اعلام تریلر | بازی های PS5 و PS4در یوتیوب تماشا کنید

لارس وینگفورز، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، گفت: “در یک تلاش گسترده گروهی، شرکت ها و استودیوهای ما مجبور شده اند تصمیمات دشواری اتخاذ کنند، به ویژه در مورد جدایی از اعضای تیم.” در مجموع، از زمان شروع این برنامه، ما ۸ درصد از نیروی کار خود را کاهش داده ایم.

Embracer هنوز «چند فرآیند واگذاری ساختاریافته بزرگتر در حال انجام است» و «اصل غالب آن این است که همیشه ارزش سهامداران را در هر موقعیتی به حداکثر برساند».

وینگفورز همچنین اعتراف کرد که بعید است شرکت تا پایان ماه مارس به هدف برنامه تجدید ساختار یعنی کمتر از ۸ میلیارد کرون در بدهی خالص دست یابد، و فضایی برای بهبود مالی بیشتر در بخش رایانه های شخصی و کنسول ها وجود دارد.

علاوه بر این، Embracer 29 پروژه اعلام نشده را از آوریل ۲۰۲۳ لغو کرده است. این گزارش کاهش پروژه‌های اعلام‌نشده را از ۱۵۳ به ۱۲۴ فهرست می‌کند، اگرچه ارائه‌ای در کنار گزارش بیان می‌کند که در مجموع ۲۲ پروژه در این سال مالی حذف شده‌اند. مشخص نیست چه اتفاقی برای آن هفت نفر باقی مانده که احتمالاً مالی نداشتند، آمده است.

با نگاهی به آینده، Embracer دارای تعدادی نسخه قابل توجه است که بر سه ماهه بعدی آن تأثیر می گذارد، از جمله تنها در تاریکی، Tomb Raider 1-3 Remastered، سال نوری مرزی و بیشتر.

این بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic با وجود مشکل در توسعه، همچنان در لیست بازی های اعلام شده خود باقی مانده است.

اخراج‌ها در ماه‌های اخیر، به‌ویژه از سوی Embracer به عنوان بخشی از آن، بر اخبار غالب بوده است برنامه بازسازی ژوئن گذشته اعلام شد.

دنیای جدید تعاملی، بازی های جنگل سیاهو Eidos Montreal از جمله مواردی هستند که اخیراً تحت تأثیر قرار گرفته اند بازی Deus Ex لغو شد در این فرآیند


منبع: https://www.eurogamer.net/embracer-has-now-laid-off-8-of-staff?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *