F1 Manager 2024 شامل Create A Team است که تابستان امسال عرضه می شود

Frontier Developments اعلام کرده است که F1 Manager 2024 تابستان امسال منتشر خواهد شد.

سومین ورودی به سری مدیریت سالانه، حالت جدید Create A Team را معرفی می کند که به بازیکنان اجازه می دهد تیم خود را با هر راننده ای که می خواهند ایجاد کنند.

این اولین بار در این سری است که به بازیکنان این درجه از آزادی داده می شود و این بر عهده بازیکنان است که “تیم سفارشی خود را ایجاد کرده و به پیروزی برسانند و میراثی را در کنار بزرگترین نام های این ورزش بسازند و صعود خود را به این ورزش ترتیب دهند. فرانتیر در خود می گوید اعلامیه.


F1 Manager 2024 شامل Create A Team است که تابستان امسال عرضه می شودF1® Manager 24 | اعلام تریلر (PEGI)


تریلر F1 Manager 2024 معرفی شد

همچنین یک سیستم ذهنی جدید برای رانندگان و کارکنان وجود خواهد داشت که به گفته Frontier “شخصیت های فردی” را به همراه خواهد داشت. [of team members] بازیکنان باید در این زمینه، طرح‌های ماشین، استعدادها و فرصت‌های اسپانسرینگ دست به کار شوند. «هوش مصنوعی پیشرفته» بازی به بازیکنان چالشی «هم در مسیر و هم در خارج از پیست» می‌دهد. به گفته Frontier، با “تهدید اساسی رانندگان و کارکنان شکار غیرقانونی” که باعث رقابتی شدن چیزها می شود.

Frontier همچنین دارای “رفتارهای مسابقه ای بهبود یافته” و “دیدگاه های استراتژیک جدید” است که بازیکنان می توانند در طول مسابقات برای کمک به تصمیم گیری از آنها استفاده کنند. بازی Race Replay که در F1 Manager 2023 قبلی اضافه شد، باز خواهد گشت تا ببیند آیا بازیکنان می‌توانند بهتر از نتایج مسابقه واقعی انجام دهند یا خیر. برای کسانی که می خواهند فوراً در آن گیر کنند، تیم های رسمی F1 در حالت حرفه ای در دسترس خواهند بود.

F1 Manager 2024 در حال حاضر برای انتشار در تابستان امسال برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S برنامه ریزی شده است. این بازی به صورت دیجیتالی با قیمت ۲۹٫۹۹ پوند / ۳۴٫۹۹ دلار / ۳۴٫۹۹ یورو منتشر خواهد شد، اگرچه هنوز هیچ خبری در مورد عرضه فیزیکی آن وجود ندارد. انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری در جریان تازه تاسیس Frontier فاش شود ویترین های ماهانه.

Frontier گفت F1 Manager 2023 نتوانست انتظارات فروش را برآورده کندکه به اخراج های اعلام شده در اکتبر ۲۰۲۳ کمک کرد بررسی F1 Manager 2023هنری استوکدیل گفت که این بازی “جهشی به جلو نیست که من به آن امیدوار بودم” اما فکر کرد که بازی های تکراری مسابقه “پیش فرض موجود را به طور معناداری گسترش می دهند”.


منبع: https://www.eurogamer.net/f1-manager-2024-includes-create-a-team-due-this-summer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *