FCC می خواهد تماس های رباتیکی را که از صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده می کنند غیرقانونی کند

افزایش صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی با تقلید از افراد مشهور و سیاستمداران می تواند کار را برای کمیسیون ارتباطات فدرال سخت تر کند.FCC) برای مبارزه با تماس های خودکار و جلوگیری از اسپم شدن و کلاهبرداری افراد. به همین دلیل است که جسیکا روزن وورسل، رئیس FCC از کمیسیون می‌خواهد تا تماس‌هایی را که از صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، رسماً به رسمیت بشناسد. "ساختگی" که استفاده از فناوری شبیه سازی صدا در تماس های رباتیک را غیرقانونی می کند. بر اساس قانون حمایت از مصرف کننده تلفنی FCC (TCPA)، درخواست برای اقامتگاه هایی که از صدای مصنوعی یا ضبط شده استفاده می کنند، خلاف قانون است. مانند TechCrunch یادداشت ها، پیشنهاد FCC دنبال کردن و متهم کردن بازیگران بد را آسان تر می کند.

"شبیه سازی صدا و تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی با فریب دادن مصرف کنندگان به این که کلاهبرداری ها و کلاهبرداری ها مشروع هستند، باعث سردرگمی می شوند." جسیکا روزن وورسل، رئیس FCC در بیانیه ای گفت. "مهم نیست که طرفدار چه شخصیت مشهور یا سیاستمداری هستید، یا رابطه شما با بستگانتان در هنگام درخواست کمک چگونه است، ممکن است همه ما هدف این تماس های جعلی باشیم." اگر FCC تماس‌های صوتی تولید شده توسط هوش مصنوعی را طبق قوانین موجود غیرقانونی تشخیص دهد، آژانس می‌تواند دفاتر دادستان‌های کل ایالت را در سراسر کشور اعطا کند. "ابزارهای جدیدی که می توانند برای سرکوب کلاهبرداری ها و محافظت از مصرف کنندگان استفاده کنند."

پیشنهاد FCC اندکی پس از آن صورت می گیرد که برخی از ساکنان نیوهمپشایر با جعل هویت رئیس جمهور جو بایدن تماس گرفتند و از آنها خواسته بود در انتخابات مقدماتی ایالت خود رای ندهند. یک شرکت امنیتی تجزیه و تحلیل کاملی از تماس انجام داد و تشخیص داد که این تماس با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی توسط استارتاپی به نام ElevenLabs ایجاد شده است. این شرکت گزارش داده بود حساب را مسدود کرد مسئول پیام تقلید از رئیس جمهور است، اما این حادثه می تواند تنها یکی از تلاش های متعدد برای ایجاد اختلال در انتخابات آتی ایالات متحده با استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی باشد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-fcc-wants-to-make-robocalls-that-use-ai-generated-voices-illegal-105628839.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-fcc-wants-to-make-robocalls-that-use-ai-generated-voices-illegal-105628839.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *