Final Fantasy 7 Rebirth پچ جدیدی برای اصلاح حالت عملکرد دریافت می‌کند

امروز Final Fantasy 7 Rebirth پچ جدیدی دریافت می‌کند که نوید رفع مشکلات مربوط به حالت عملکرد آن را می‌دهد.

درست قبل از انتشار، به روز رسانی با هدف بهبود کیفیت بصری حالت عملکرد، که به دلیل تصویر تار آن مورد انتقاد قرار گرفت. در حال حاضر آن را بیشتر بهبود یافته است، همراه با اصلاحات دیگر.

طبق آخرین یادداشت های پچ، حالت عملکرد اکنون دو گزینه خواهد داشت: “شارپ” و “نرم”. علاوه بر این، بازی کلی دارای “کیفیت گرافیکی بهبود یافته” و همچنین نرخ فریم و ثبات کلی بازی است.


Final Fantasy 7 Rebirth پچ جدیدی برای اصلاح حالت عملکرد دریافت می‌کندبررسی Final Fantasy 7 Rebirth – FF7 Rebirth Spoiler بررسی رایگان گیم پلی جدید


بررسی Final Fantasy 7 Rebirth – FF7 Rebirth Spoiler بررسی رایگان گیم پلی جدید

امیدواریم این تغییرات نیز رفع شود نورپردازی “بسیار ترسناک” در چهره شخصیت ها دیده می شود.

مینی بازی chocobo gliding و مینی بازی تیراندازی دزدان دریایی همچنین تنظیمات دوربین معکوس را برای ما که ترجیح می دهیم با کنترل های معکوس هدف گیری کنیم، دارد.

در جاهای دیگر، چند تغییر کوچکتر، از جمله غلط املایی در برخی متون، اشکالات کوچکتر، و راهنمایی بهبود یافته در طول کوه نوردی پیچک در معدن میتریل ایجاد شده است. به نظر می رسد برخی از بازیکنان حتی پس از آن گیر می کنند کل بحث رنگ زرد.

Final Fantasy 7 Rebirth در ۲۹ فوریه منتشر شد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت – من آن را به عنوان یک “تصور مجدد بیش از حد اما دوست داشتنی” از بازی اصلی توصیف کردم. نقد و بررسی Final Fantasy 7 Rebirth.

اسکوئر انیکس همچنین اعلام کرده است که موسیقی متن بازی در تاریخ ۱۰ آوریل منتشر خواهد شد و برخی از آهنگ ها هم اکنون برای پخش در دسترس هستند.


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-7-rebirth-gets-new-patch-to-fix-performance-mode?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *