Palworld ایکس باکس را به بهترین ماه پخش کنسول سوق می دهد

جفت جیبی Palworld – بازی ای که اینترنت آن را “Pokemon with guns” قبل از انتشار دسترسی زودهنگام در ماه ژانویه نامید – موفقیت بزرگی هم برای توسعه دهنده و هم برای ایکس باکس بوده است.

ایکس باکس شروع سریع سال ۲۰۲۴ را جشن گرفته است و نشان می دهد که ژانویه از نظر زمان بازی در واقع “بزرگترین ماه روی کنسول” بوده است.

در یک پست وبلاگ مایکروسافت با تشریح تلاش‌های ایکس‌باکس برای حمایت از توسعه‌دهندگان مستقل، Palworld را به‌عنوان دلیل اصلی این رکورد برجسته کرد و اظهار داشت که Palworld تاکنون بیش از ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ بازیکن بر روی کنسول‌ها داشته است.


Palworld ایکس باکس را به بهترین ماه پخش کنسول سوق می دهدPalnews|Palworld Update Raid Battle #1|Pocketpair


Palnews|Palworld Update Raid Battle #1|Pocketpair.

در ماه ژانویه، مایکروسافت اعلام کرد که Palworld دارای آن است بزرگترین راه اندازی شخص ثالث در تاریخ Game Pass. در همین حال، در Steam، Palword دید دو میلیون بازیکن همزمان ثبت شداین تنها دومین بازی است که این بازی را مدیریت می کند، دیگری PUBG است.

در حالی که در حال حاضر این بازی فقط برای ایکس باکس و رایانه های شخصی در دسترس است، صحبت هایی در مورد عرضه آن به پلتفرم های دیگر نیز وجود دارد. در اوایل سال جاری، رئیس Playstation هند، Shuhei Yoshida پیشنهاد کرد که به دنبال دریافت آن است Palworld در پلی استیشن.

اما با وجود این موفقیت و تقاضا، Pocketpair قصد دارد یک استودیوی کوچک باقی بماند، با بنیانگذار تاکورو میزوبه اظهار داشت که می خواهد “چند بازی کوچک بسازد” و “بازی های سه گانه A با بودجه بالا برای ما مناسب نیستند”. با این حال، مدیر اجرایی اعلام کرد که آماده بررسی پیشنهادات مشارکت یا خرید است.

در جای دیگر، استودیو اخیراً برنامه های کاربردی را برای a برنامه آزمایش بسته Palworldاما به متقاضیان هشدار داده است که نباید انتظار داشته باشند که از آن برای “بازی رایگان یا تجربه زودهنگام محتوای جدید” استفاده کنند.


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-propels-xbox-to-best-ever-month-of-console-playtime?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *