Fire TV شما هک نشده است: این چیزی است که احتمالاً اتفاق می افتد

Fire TV شما هک نشده است: این چیزی است که احتمالاً اتفاق می افتد

اگر Fire TV شما محتوایی را نمایش می‌دهد که در بخش Recently Watched آن را تماشا نکرده‌اید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا نمایه دیگری را مشاهده می‌کنید یا خیر. اگر چندین نمایه کاربری در Fire TV خود ایجاد کرده‌اید، ممکن است در نمایه شخص دیگری باشید و سابقه تماشای او را به جای پروفایل خودتان مشاهده کنید. همچنین ممکن است یکی از اعضای خانواده شما هنگام استفاده از Fire TV به نمایه خود تغییر نکند و در نتیجه سابقه تماشای او در نمایه شما نمایش داده شود.

اگر بیش از یک Fire TV در حساب آمازون خود ثبت کرده اید، سابقه تماشا و نمایه ها در دستگاه ها همگام می شوند. بنابراین، اگر یک Fire TV Stick یا Fire TV قدیمی را بدون خروج از حساب خود هدیه داده اید، ممکن است منجر به دسترسی شخص دیگری به حساب آمازون شما شود. اگر مشکوک هستید که این اتفاق افتاده است، می‌توانید دستگاه‌های Fire TV را که دیگر استفاده نمی‌کنید لغو ثبت کنید. در اینجا به این صورت است:

  1. اپلیکیشن آمازون را روی گوشی خود باز کنید.

  2. روی Account در پایین ضربه بزنید.

  3. Content & Devices را انتخاب کنید.

  4. روی تب Devices در بالای صفحه ضربه بزنید.

  5. روی Fire TV ضربه بزنید.

  6. یک دستگاه را انتخاب کنید و روی لغو ثبت ضربه بزنید.

اکنون از حساب آمازون خود در Fire TV دیگر خارج خواهید شد. پس از انجام این کار، همچنین ارزش تغییر رمز عبور آمازون خود را به عنوان یک اقدام امنیتی اضافی دارد.


منبع: https://www.slashgear.com/1418875/amazon-fire-tv-hack-explaination/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *