Fortnite موارد کمیاب را حذف می کند و طرفداران را ناراحت می کند

طرفداران فورتنایت از حذف موارد کمیاب لوازم آرایشی توسط بازی ناراحت هستند، زیرا خزانه وسیعی از پوسته شخصیت ها، کلنگ ها، بک بلینگ ها و غیره بازی را با سطوح مختلف «کیفیت» درجه بندی می کند.

به طور معمول، این ردیف‌ها با هزینه لوازم آرایشی در فروشگاه اقلام بازی نیز مطابقت دارند – با پوسته‌های غیر معمول (سبز) معمولاً ۸۰۰ V-Bucks، Rare (آبی) معمولاً ۱۲۰۰ V-Bucks، Epic (بنفش) معمولاً ۱۵۰۰ V-Bucks و افسانه ای (طلا) معمولا ۲۰۰۰ V-Bucks.

در یک وبلاگ پست روز گذشته، Fortnite ناپدید شدن آیتم‌های کمیاب را تایید کرد، به این ترتیب: «فروشگاه به طور قابل توجهی برای پشتیبانی از انواع لوازم آرایشی و اقلام مختلف در بازی‌ها تکامل یافته است، بنابراین ما سیستم رنگ‌ها و برچسب‌های قدیمی الهام گرفته از Battle Royale را برای کیفیت لوازم آرایشی بازنشسته می‌کنیم.»

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

یکی از نکاتی که در این مورد وجود دارد این است که مجموعه‌ای از لوازم آرایشی با مارک خاص (مانند “Icons” برای افراد دنیای واقعی، “Gaming Legends” برای کراس اوورها با سایر بازی‌های ویدئویی) باقی خواهند ماند.

بیانیه Epic اشاره می کند که چگونه فروشگاه اقلام Fortnite اکنون بسیاری از چیزهای مختلف را می فروشد که ممکن است رتبه یکسانی داشته باشند (یعنی کمیاب “Epic”) اما قیمت متفاوتی دارند – به ویژه با معرفی آهنگ های موسیقی و ابزار مجازی برای جشنواره Fortnite، اتومبیل ها و جلوه های وسیله نقلیه. برای Rocket Racing، به علاوه قطعات و مجموعه های دیجیتال لگو برای Lego Fortnite.

همچنین قابل توجه است که کیفیت کلی لوازم آرایشی فورتنایت به طور طبیعی در طول عمر هشت ساله بازی بهبود یافته است: پوسته‌های قدیمی‌تر و پیچیده‌تر که دارای رتبه «افسانه‌ای» هستند، اغلب از نظر جزئیات مشابه پوسته‌های جدیدتر (مقرون‌به‌صرفه‌تر) هستند که اکنون رتبه‌بندی «نادر» را دارند.

گفته می‌شود، این یک تغییر بزرگ است، زیرا طرفداران به کمیاب بودن اقلام آرایشی که جمع‌آوری کرده‌اند یا برایشان پول پرداخت کرده‌اند، ارزش قائل هستند. و حداقل، بدون توانایی طبقه بندی لوازم آرایشی بر اساس نادر بودن، الک کردن آنها بسیار سخت تر شده است.

شاید مایه تاسف باشد که این تغییر که دیروز انجام شد، همزمان شد با سه پوسته کاراکتر با قیمت بالا که هر کدام ۲۰۰۰ V-Bucks در فروشگاه کالا فرود آمدند. Zuko، Karata، Toph از Avatar the Last Airbender مجموعاً ۶۰۰۰ V-Bucks قیمت دارند (با مجوز رویداد آواتار بیشتر از جمله Aang که قرار است اواخر این هفته به فروش برسد).

در حالی که پوسته‌های لایسنس شده اغلب هزینه بیشتری دارند (و احتمالاً Epic بخشی از درآمد خود را با دارندگان مجوز تقسیم می‌کند)، طرفداران به این نکته اشاره کرده‌اند که این آخرین پوسته‌ها به قیمت بالاترین قیمت بازی همزمان با حذف لایه‌های کمیاب به‌عنوان سیگنال افزایش قیمت کلی – نگرانی ای که Epic اکنون از طریق a به آن پاسخ داده است پست در پلتفرم رسانه اجتماعی X.

Epic نوشت: “هی – تغییر برای حذف برچسب‌های رنگی از اقلام فروشگاه، رویکرد ما یا نحوه قیمت‌گذاری چیزها را تغییر نمی‌دهد.” ما فقط می خواهیم ظاهر Fortnite (Locker، Shop و غیره) را ساده کنیم و سیستم های قدیمی الهام گرفته از Battle Royale را حذف کنیم.”

در این بین، طرفداران مشغول بحث در مورد تغییرات بوده اند – نشان می دهند که اخیراً موارد کمیاب ناسازگار بوده است:

آیا می‌توانیم وانمود کنیم که نادر بودن لوازم آرایشی صرفاً یک «ارزش» خودسرانه نیست و متوجه شویم که مهم نیست که اکنون حذف شده‌اند؟ Epic سعی نمی کند کسی را با هزینه فریب دهد
توسطin/Jtneagle که درFortNiteBR

و سپس شوخی در مورد کل ماجرا:

پیشنهاد: در بتل رویال تمام رنگ ها را از بازی حذف کنید.
توسطu/Rango2404 که درFortNiteBR

نادر بودن را از لوگوی بازی ها حذف کنید
توسطu/Beandealer420 که درFortNiteBR

همکاری Fortnite's Avatar: The Last Airbender اواخر این هفته با ورود Aang ادامه می یابد. اگر نیاز دارید پیدا کنید موقعیت کوه یخ آواتار فورتنایتما شما را تحت پوشش داریم.


منبع: https://www.eurogamer.net/fortnite-removes-item-rarities-upsetting-fans?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *