Fortnite exec در بازی‌های ساخت کودکان: برنامه Island Creator بالای ۱۸ سال است زیرا «این کار حرفه‌ای است»

محتوای تولید شده توسط کاربر، یا UGC، اخیراً یک منبع دائمی بحث بوده است، به ویژه زمانی که افراد زیر سن قانونی آن را ایجاد می‌کنند و در برخی موارد، از آن سود می‌برند.

هفته گذشته دیدم استفانو کورازا، رئیس استودیوی Roblox با نظرات خود در مورد باز بودن Roblox برای اجازه دادن به افراد زیر ۱۸ سال برای انتشار و کسب درآمد اظهار نظر کرد. از بازی های روی پلتفرم Roblox کاهش قابل توجهی در این زمینه انجام می دهد و به سازندگان با ارز Robux درون بازی پول پرداخت می کند که تقریباً ۳٫۵ برابر کمتر از آن چیزی است که می توان آن را خریداری کرد، که باعث اتهامات سوء استفاده از کودکان به عنوان بخشی از مدل تجاری خود شده است.

“نمی دانم، شما می توانید این را برای خیلی چیزها بگویید، درست است؟” Corazza در پاسخ با استناد به نوجوانانی که میلیون ها دنبال کننده در این پلتفرم ایجاد کرده اند، گفت. «آنها احساس نمی کردند که مورد استثمار قرار گرفته اند!

«مثلاً می‌توان گفت، «خوب، ما داریم استثمار می‌کنیم، می‌دانی، کار کودکان، درست است؟» یا می‌توان گفت: ما به مردم در هر کجای دنیا توانایی پیدا کردن شغل و حتی درآمد را پیشنهاد می‌کنیم. بنابراین، من می توانم مثل ۱۵ سالگی در اندونزی باشم، در یک محله فقیر نشین زندگی کنم، و اکنون، فقط با یک لپ تاپ، می توانم چیزی بسازم، پول درآورم و سپس زندگی خود را حفظ کنم.

Roblox پس از انتشار آن داستان، بیانیه دیگری را به Eurogamer ارائه کرد، مشابه بیانیه ای که در سال ۲۰۲۱ پس از اتهامات اصلی “استثمار” ارائه کرد، که رشد آن در کل پرداخت ها را برجسته کرد و تاکید کرد که “بیش از ۹۰ درصد از ۱۰۰۰ تجربه برتر با ساعت‌هایی که در آن شرکت می‌کردند متعلق به توسعه‌دهندگانی بود که حداقل ۱۸ سال سن داشتند.”

بلافاصله پس از این گفتگو با Corazza در GDC ماه گذشته، Eurogamer همچنین با معاون اجرایی Epic Games، Saxs Persson، که از ابتکارات مختلف UGC Fortnite مانند Lego Fortnite، Unreal Editor Fortnite (UEFN) و Fortnite Creators مراقبت می کند، صحبت کرد. پرسون صراحتاً در مورد “نگهداری” صحبت کرد که احساس می کرد “در قلب چرایی این صنعت در رکود است”، اما او همچنین کمی در مورد سیاست Epic در مورد انتشار و کسب درآمد از خلاقیت های کودکان صحبت کرد.

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

وی تاکید کرد: ما ۱۸ پلاس هستیم. اما Epic در مورد کسب درآمد از آثار زیر ۱۸ سال و پرداخت به سازندگان چیست؟ “خب، در مناطقی که مجاز است، بله، باید این سن را کاهش دهیم. اما ما از چیزی شبیه به یک طرفه شروع کردیم: این کار حرفه ای است. مردم برای پرداخت های حرفه ای ثبت نام کرده اند.

پرسون ادامه داد: “خیلی چیزها وجود دارد که باید عمیقاً در مورد آنها فکر کنید.” سازندگانی که می‌خواهند هنوز خود را ابراز کنند، [who] در حال حاضر نمی‌توانیم به دلیل نحوه عملکرد این قوانین، و ما باید تلاش کنیم تا آگاهانه آن را تا جایی که می‌توانیم تغییر دهیم. اما در حال حاضر ما به ۱۸ رسیده ایم.”

موضوع دیگری که به طور مرتب با امثال Fortnite و Epic مطرح می شود، اعتدال است، هم از نظر ایمنی آنلاین و هم در زمینه صدور مجوز. این موضوعی است که Eurogamer قبلاً با Roblox نیز صحبت کرده بود. در Roblox، Corazza در مورد اینکه چگونه ابزارهای جدید هوش مصنوعی مولد بازی مشمول «پیش‌گیری در زمان فوری» هستند – با اشاره به دستورات ارائه‌شده توسط کاربر برای سیستم هوش مصنوعی پلتفرم برای ایجاد بافت کوله‌پشتی – «قبل از ارسال آن» بحث کرد. به عقب ما، و سپس ما پس از تعدیل در آنچه که بیرون می آید انجام می دهیم.

Roblox's Corazza به Eurogamer گفت: “ایمنی محصول شماره یک ما است، به عنوان یک پلتفرم بازی.” بنابراین، هوش مصنوعی زیادی در قسمت پشتی وجود دارد، تا مطمئن شویم که دارایی‌ها خوب هستند، تجربه خوب است. فکر می‌کنم سخت‌ترین کاری که ما انجام می‌دهیم، تعدیل چت در زمان واقعی است. ما یک بخش کامل داریم که اساساً به آن اختصاص داده شده است.”

در مورد مسائل مربوط به مجوز، Corazza گفت: “اگر آن را با هوش مصنوعی ایجاد کنید، یا خودتان آن را بسازید، مالک IP هستید. اگر مدل سه بعدی شخص دیگری است، و شما نقض می کنید، و در بازی به آن فشار می آورید، سپس کسی می تواند آن را پیدا کند و سپس آن را گزارش کند.

پرسون رویکرد Epic را به طور مشابه توصیف کرد، اگرچه در حالی که Roblox یا هیچ شرکت دیگری را به طور خاص نام نمی برد، او نظرات محکمی در مورد این رویکرد مبتنی بر حمله DMCA برای نقض حق چاپ داشت. او گفت: «اینها اساساً در قسمت پشتی کار انجام می شود. چون ما تعدیل را انجام می‌دهیم، و هر جزیره در فورتنایت از قبل تعدیل شده است.

“نکته دیگر این است که اکثر اکوسیستم های UGC به DMCA و حذف ها برای اعمال نام تجاری خود متکی هستند. این بدترین راهی است که شما می توانید برای بازیکنان و برندها انجام دهید. و برای سازندگان در این مورد، که حتی نمی دانستند. شما به نوعی از قبل چیزی می خواهید.”

او افزود: «ما سیستم‌هایی داریم که به تعدیل‌کنندگان کمک می‌کنند، اما اینها انسان هستند. بسیاری از انسان‌ها».

برای اطلاعات بیشتر از پرسون، از جمله افکار او در مورد وضعیت صنعت و اینکه آیا Epic هنوز به مفهوم متاورس علاقه مند است، ارزش خواندن مصاحبه ما را دارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/fortnite-exec-on-kids-making-games-island-creator-program-is-18-because-this-is-professional-labour?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *