Galaxy S23 FE با قیمت ۸ دلار خوب به نظر می رسد

سامسونگ در حال میزبانی قراردادی بر روی قفل آن است Galaxy S23 FE (256 گیگابایت)، تلفنی که فکر می کنیم کاملاً خوب است، به خصوص با قیمت تخفیف خورده. معمولاً با قیمت ۶۸۹ دلار برای مدل با فضای ذخیره سازی افزایش یافته، می توانید دستگاه را با حداقل ۸ دلار با معامله واجد شرایط دریافت کنید. فروشگاه آنلاین سامسونگ مدل ۲۵۶ گیگابایتی را با قیمت کمتر از مدل ۱۲۸ گیگابایتی دارد، بنابراین چه به اشتباه یا انتخابی، علاقه مندان باید از آن استفاده کنند.

برای اطمینان از چنین قیمت پایینی به یک معامله واقعا خوب نیاز دارید، اما حتی اگر بهترین تلفن را نداشته باشید، برنامه اعتباری مبادله فوری سامسونگ همچنان بهتر از بسیاری از برنامه های دیگر است که ما شخصاً استفاده کرده ایم. هنگامی که معامله خود را وصل کردید، سامسونگ اعتبار تخمینی را برای خرید شما ارائه می دهد، سپس هنگام خرید مستقیماً آن را اعمال می کند. هیچ انتظاری برای بازپرداخت وجود ندارد، این راهی است که ما آرزو می کنیم هر شرکتی تجارت کند.

اگر برای خرید یک مدل حامل با قرارداد ۲ ساله مشکلی ندارید، T-Mobile تا ۱۰۰۰ دلار اعتبار قبض مبادله ای ارائه می دهد که اساساً دستگاه را رایگان می کند. برای شروع این پیشنهاد به یک IMEI آماده برای رفتن نیاز دارید، اما این گزینه برای کسانی است که به دنبال رفتن به مسیر قفل نشده نیستند.

برای استفاده از لینک زیر اقدام کنید.

لینک سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/23/deal-galaxy-s23-fe-very-good-phone-down-to-low-of-8-with-trade-in/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *