طبق ادعای گزارش، محتوای PvE Overwatch 2 حذف شد زیرا برنامه‌نویس‌ها برای اولین بار از دریافت جایزه محروم شدند.

گزارش شده است که محتوای محصورشده PvE Overwatch 2 حذف شده است.

که با توجه به بلومبرگدیروز گزارش داد که پس از فروش ضعیف ماموریت های PvE قبلی خود، این شرکت قصد ندارد محتوای PvE را که در حال حاضر در حال توسعه است به پایان برساند و در عوض گیم پلی PvP را “دوبرابر” خواهد کرد.


طبق ادعای گزارش، محتوای PvE Overwatch 2 حذف شد زیرا برنامه‌نویس‌ها برای اولین بار از دریافت جایزه محروم شدند.پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟

این گزارش همچنین حاکی از آن است که “نبرد یک دهه” بین بلیزارد و شرکت مادر Activision مدیریت را بر سر پاداش ها تقسیم کرده است. بلیزارد همیشه برای جلوگیری از “همه” جوایز را در سراسر شرکت به اشتراک می گذاشت. [wanting] برای کار بر روی موفق ترین بازی ها به جای آزمایش ایده های جدید، اما رئیس سابق اکتیویژن، بابی کوتیچ، مدت ها استدلال کرده بود که تنها کسانی که “در پشت پردرآمدترین محصولات هستند باید پاداش بگیرند”.

علاوه بر این، در آگوست ۲۰۲۳ به توسعه دهندگان Overwatch 2 گفته شد که به دلیل عملکرد متوسط ​​دنباله، آنها “نباید چیزی دریافت می کردند” اما در آن زمان، شرکت ظاهراً موافقت کرده بود که “برخی از پاداش ها” را جبران کند. کمبود

با این حال، در اوایل این هفته، به کارکنان Overwatch 2 گفته شد که چیزی دریافت نخواهند کرد، حتی اگر قبلا، کارکنان بلیزارد بر اساس عملکرد کلی شرکت، نه فقط بازی‌های فردی که افراد روی آن کار می‌کردند، پاداش دریافت می‌کردند. اما اکنون به ظاهر تغییر کرده است.

بلومبرگ می‌گوید: «عدم دریافت هر گونه پاداش مشارکت در سود در بلیزارد به ندرت اتفاق می‌افتد و نتیجه تغییر سیاست عمده‌ای است که در سال ۲۰۲۳ اعمال شد. “پیش از این، کارمندان بر اساس عملکرد کلی شرکت پاداش دریافت می کردند. اما تابستان گذشته، پرداخت ها با عملکرد هر فرنچایز خاص مرتبط شد. از آنجایی که عناوین آنها در سال ۲۰۲۳ موفق تر بودند، تیم هایی در بازی هایی مانند Diablo و World of Warcraft در این ماه جوایزی دریافت کرد، اما توسعه دهندگان Overwatch چندان خوش شانس نبودند.”

ماه گذشته اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد که در حال ایجاد “تغییرات اساسی” در Overwatch 2 است به عنوان بخشی از “احیای” بازی تیراندازی رایگان که امیدوار است “بازی PvP را لذت بخش تر و سرگرم کننده تر کند” و همچنین “شفافیت بیشتری برای بازیکنان در بازی فراهم کند”.

در یک وبلاگ صادقانه، تیم اصرار داشت که “شنیده است”. [the] بازخورد” بازیکنان در مورد بازی های رقابتی در هشت فصل گذشته، و برنامه هایی برای معرفی “به روز رسانی های بزرگ” دارد تا شما را قادر سازد تا مهارت های خود را بهتر بسازید و “ببینید که چگونه در رتبه های رقابتی پیشرفت می کنید”.

هفته گذشته بلیزارد همچنین گفت که در حال بازنگری در نحوه معرفی قهرمانان جدید به Overwatch 2 است از فصل ۱۰ شروع می‌شود، با رایگان کردن آن‌ها و بلافاصله در دسترس همه بازیکنان به‌جای قفل کردن آن‌ها در پشت نبرد پاس ممتاز یا پیشروی بازی، همانطور که قبلاً انجام می‌شد.

۶۰۰ کارگر تضمین کیفیت Activision Blizzard (QA) اخیراً به اتحادیه رای دادند.


منبع: https://www.eurogamer.net/overwatch-2s-pve-content-scrapped-as-devs-are-denied-bonuses-for-the-first-time-report-claims?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *