Galaxy S24 را از Best Buy خریداری کنید، پول رایگان دریافت کنید

رسمی است گلکسی اس ۲۴ روز راه اندازی، و خوشبختانه برای بسیاری، معاملات هنوز محکم است. در Best Buy، برای هر کسی که گوشی هوشمند Galaxy S24 خریداری می کند، در صف خرید یک کارت هدیه رایگان برای خرید اضافی هستید.

برای گیفت کارت برتر ۱۵۰ دلاری، باید با Galaxy S24 Ultra آن را ترک کنید. اگر به دنبال صرفه جویی در پول هستید، Best Buy همچنین تا ۷۵۰ دلار تخفیف در خرید شما از طریق مسیر تجارت ارائه می دهد. برای خریداران Galaxy S24، یک کارت هدیه ۵۰ دلاری و خریداران S24+ یک کارت هدیه ۱۰۰ دلاری دریافت می کنند.

Galaxy S24 را از Best Buy خریداری کنید، پول رایگان دریافت کنید

هنوز در حال بحث: هنوز در حصار Galaxy S24 هستید؟ متوقف کردن. در بررسی خود اعلام کردم Galaxy S24 Ultra به عنوان گوشی ۲۰۲۴ برای خرید و هنوز فقط ژانویه است. این بهترین گوشی سامسونگ است که استفاده کرده‌ام، به لطف نمایشگر فوق‌العاده، سیستم دوربین جامع و فوق‌العاده قدرتمند، ۷ سال به‌روزرسانی، عمر باتری دیوانه‌کننده و مطمئناً چیزهای Galaxy AI. هک، من حتی اخیراً از S Pen لذت برده ام. مشکل من چیست؟

طرفداران گوگل استدلال خواهند کرد که همه ما باید منتظر پیکسل ۹ باشیم، و این یک موضع کاملاً معتبر است، اما اگر قبلاً متوجه شده اید که از دستگاه های سامسونگ استفاده می کنید و روی آن اکوسیستم سرمایه گذاری کرده اید، تصور اینکه خط تولید پیکسل ۹ بر گلکسی غلبه کند دشوار است. S24 Ultra ارائه می دهد.

برای گرفتن کارت هدیه رایگان با خرید خود، پیوند زیر را دنبال کنید.

Galaxy S24 را با بهترین خرید خریداری کنید


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/31/its-galaxy-s24-launch-day-best-buy-giving-out-150-gift-cards-with-purchase/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *