Ghost of Tsushima: Director’s Cut تاریخ انتشار در ماه می برای رایانه شخصی مشخص می شود

پس از شایعات در مورد تاریخ انتشار قریب الوقوع Ghost of Tsushima: Director’s Cut بر روی رایانه شخصی، سونی آن را رسمی کرد. موفقیت سامورایی جهان باز توسعه دهنده Sucker Punch از طریق Steam و فروشگاه Epic Games در تاریخ ۱۶ می عرضه خواهد شد.

Ghost of Tsushima در جولای ۲۰۲۰ برای پلی‌استیشن ۴ و PS5 راه‌اندازی شد و یک Director’s Cut – که بازی پایه تحسین‌شده، گسترش جزیره Iki و حالت چند نفره آنلاین همکاری Legends را در کنار هم قرار می‌دهد – سال بعد از راه رسید. این نسخه است که در ماه می برای رایانه های شخصی عرضه می شود، و سونی اکنون برخی از پیشرفت های بازی را برای رایانه شخصی شرح داده است.

همانطور که در الف آشکار شد پست در وبلاگ پلی استیشنGhost of Tsushima برای رایانه شخصی، نرخ فریم قفل‌شده، تنظیمات و تنظیمات گرافیکی مختلف، کنترل‌های قابل تنظیم ماوس و صفحه‌کلید، به‌علاوه پشتیبانی از کنترلر «گسترده» را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، استفاده از Steam Input برای نقشه برداری مجدد و سفارشی کردن کنترلر مورد نظر شما امکان پذیر است و کسانی که از کنترلر DualSense استفاده می کنند می توانند از بازخورد لمسی و محرک های تطبیقی ​​آن بهره ببرند.


Ghost of Tsushima: Director’s Cut تاریخ انتشار در ماه می برای رایانه شخصی مشخص می شودGhost of Tsushima Director’s Cut – Features Trailer | بازی های کامپیوتری


تریلر Ghost of Tsushima: Director’s Cut – PC.

علاوه بر این، Ghost of Tsushima برای رایانه شخصی دارای پشتیبانی از مانیتور فوق عریض – در رزولوشن‌های ۲۱:۹ و ۳۲:۹ و همچنین ۴۸:۹ برای تنظیمات مانیتور سه‌گانه – و همچنین پشتیبانی از DLSS 3، DLAA، FSR 3، FSR 3 Native AA است. و ارتقاء مقیاس XeSS اینتل.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut عرضه شد بخار و فروشگاه Epic Games در ۱۶ مه، و کسانی که تصمیم به پیش‌سفارش می‌کنند، سه آیتم را در بازی زودتر باز می‌کنند: یک بازی جدید + اسب، لباس مسافرتی، و رنگ‌های زره ​​شکسته از فروشگاه باکو.

کریس تاپسل از Eurogamer در سال ۲۰۲۰ در مورد Ghost of Tsushima احساسات متفاوتی داشت. فراخوانی آن یک «بلاک‌باستر دوست‌داشتنی و در عین حال بدشکل هالیوود»، که می‌نویسد با تمام «هیجان فوری و غیرقابل انکارش، براق بودن آن می‌تواند خیلی سریع از بین برود». با این حال، این اعداد را برای سونی و ساکر پانچ انجام داد – دو سال پس از عرضه‌اش ۱۰ متر فروخته شد – و به اندازه کافی محبوب است که در حال حاضر وجود دارد تبدیل به فیلم شد توسط کارگردان جان ویک چاد استاهلسکی.


منبع: https://www.eurogamer.net/ghost-of-tsushima-directors-cut-gets-may-release-date-on-pc?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *