WWE 2K24 برخی از فیلم‌های وینس مک ماهون را محو می‌کند

بازیکنان WWE 2K24 متوجه شدند که فیلم وینس مک ماهون، رئیس سابق دبلیو دبلیو ای، در بازی محو شده است، پس از تایید این که او یک کشتی گیر قابل بازی نخواهد بود.

پیش از این انتظار می رفت مک ماهون در فهرست بازی ظاهر شود، اما ناشر ۲K هر دو را تایید کرد. مک ماهون و براک لزنر قطع شده بودند پس از اینکه اوایل امسال اتهامات تجاوز جنسی و قاچاق علیه اولی مطرح شد.

با وجود این، مک ماهون در برخی از بخش‌های حالت ویترینی بازی ظاهر می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد لحظات نمادین تاریخ رسلمنیا را تجربه کنند. این ویترین شامل فیلم‌های واقعی و بازآفرینی‌های درون بازی از رویدادها است که مک ماهون در برخی مکان‌ها سانسور شده است.


WWE 2K24 برخی از فیلم‌های وینس مک ماهون را محو می‌کندپخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟


پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟

مک ماهون با چهره اش سانسور شده در این قسمت خاص دیده می شود قطعه آرشیو در بازی در جایی که او در کنار کشتی گیر شارلوت فلیر ایستاده بود استفاده کرد:

WWE 2K24 وینس مک ماهون را سانسور می کند
توسطu/Strike_Gently که دردایره مربع

با این حال، بازیکنان دیگر خاطرنشان کرده اند که تمام ظاهر مک ماهون سانسور نشده است. به عنوان مثال، ظاهر مک ماهون هم در فیلم های قدیمی و هم در بازسازی های درون بازی در مسابقه رسلمنیا ۱۷ بین استون کولد استیو آستین و راک سانسور نشده است.

WWE 2K24 مصادف با چهلمین سالگرد رسلمنیا است و حالت ویترینی برای جشن گرفتن این نقطه عطف اضافه شده است. نسخه ۴۰ Years of WrestleMania این بازی دارای کاور ویژه ای است که تعدادی از معروف ترین کشتی گیران WWE را در خود جای داده است. براک لزنر بی سر و صدا از آنجا حذف شد یک ماه قبل از راه اندازی


منبع: https://www.eurogamer.net/wwe-2k24-blurs-out-some-footage-of-vince-mcmahon?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *