GoDaddy انتقال وب سایت شما از وردپرس را آسان تر می کند

GoDaddy انتقال وب سایت شما از وردپرس را آسان تر می کند

میزبانی وب غول GoDaddy ابزار جدیدی را معرفی کرده است که برای انتقال از دیگران طراحی شده است ارائه دهندگان هاست وردپرس نسیمی که به نظر می رسد بیشتر بازار وب را اشغال کند.

ابزار مهاجرت جدید برای کاربران دارای میزبانی وب، میزبانی وب پلاس و محصولات میزبانی مدیریت شده وردپرس در دسترس است و قول می دهد که انتقال از ارائه دهندگان هاست شخص ثالث را سریعتر و ارزان تر کند.

همچنین می تواند برای انتقال سایت ها بین حساب های مختلف GoDaddy استفاده شود که می تواند یک ویژگی مفید برای شرکت هایی باشد که به دنبال ادغام چندین حساب هستند یا برای کاربران شخصی که به دنبال ادغام با محصولات تجاری با رشد شرکت خود هستند.

GoDaddy ابزار جدید انتقال وردپرس را معرفی کرد

با صحبت از این خبر در یک بیانیه مطبوعاتی، GoDaddy با افتخار ادعا کرد که ۹۹٫۹٪ خدمات تضمین شده به روز و پشتیبانی ۲۴/۷٫

ابزار انتقال سایت وردپرس GoDaddy به مشتریان این قدرت را می دهد که سایت وردپرس خود را از یک پلت فرم میزبانی دیگر به GoDaddy “فقط با چند کلیک” منتقل کنند، اما برای کسانی که دانش فنی ندارند، یک سرویس مهاجرت پولی نیز در دسترس است که فشار را تحمل می کند. کاربرانی که باید تمام کارهای سخت را انجام دهند.

طبق وب سایت این شرکت، نظارت ۲۴/۷ برای شناسایی فعالیت های مشکوک در تلاش برای جلوگیری از حملات DDoS را ارائه می دهد و هنگامی که به محدودیت های منابع خود نزدیک می شوند به کاربران اطلاع می دهد تا بتوانند مواردی مانند CPU، حافظه، فرآیندهای ورودی را ارتقا دهند. و I/O، برای کمک به مدیریت بهتر هزینه ها.

برنامه های مدیریت شده وردپرس پایه در حال حاضر از ۱۰۷٫۸۸ دلار به اضافه مالیات برای یک قرارداد یک ساله شروع می شود و با ۵ گیگابایت حافظه SSD برای یک وب سایت ارائه می شود. این طرح شامل یک دامنه رایگان، پشتیبان گیری روزانه، حذف بدافزار و ابزار ایجاد هوش مصنوعی است.

با راه‌اندازی دستیار جدید مهاجرت، GoDaddy می‌گوید قصد دارد کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک را با دسترسی به ابزارها، بینش‌ها و منابع مناسب «توانمندسازی کند».

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/godaddy-is-making-it-easier-to-migrate-your-website-from-wordpress

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *