Google Maps بالاخره قابلیت ناوبری درون تونل Waze را اضافه کرد

گوگل سرانجام تکالیف دیگر برنامه GPS خود Waze را کپی کرد و از چراغ های بلوتوث پشتیبانی کرد تا بتوانید در تونل ها یا سایر مناطق مرده ماهواره ای حرکت کنید. ۹to5Google گزارش کرده است. این ویژگی به طور گسترده در Google Maps برای اندروید منتشر شده است، اگرچه هنوز در نسخه iOS وجود ندارد.

به عنوان یادآوری، چراغ‌های بلوتوث برای ارائه اطلاعات ناوبری و ترافیک زیرزمینی که سیگنال‌های GPS نمی‌توانند از آن عبور کنند، طراحی شده‌اند. همچنین به عنوان شناخته شده است Waze Beaconsآنها هستند "سخت افزار میکروکنترلر کم انرژی که با باتری کار می کند و سیگنال یک طرفه را به تلفن یا تبلت کاربر ارسال می کند." بدون گرفتن هیچ گونه داده ای از کاربر، به گفته گوگل. آنها زیرزمینی در تعدادی از شهرها از جمله نیویورک، پاریس، سیدنی، ریو و جاهای دیگر نصب شده اند. ویز برای اولین بار راه اندازی شد ویژگی در سال ۲۰۱۶

Google Maps بالاخره قابلیت ناوبری درون تونل Waze را اضافه کرد
استیو دنت/Engadget

این تابع به طور پیش فرض فعال نیست، بنابراین در اینجا نحوه روشن کردن آن آورده شده است. در Maps، به Settings > Navigation Settings بروید و سپس آن را پیدا کنید "گزینه های رانندگی" نزدیک به انتهای لیست در زیر آن‌ها، چراغ‌های تونل بلوتوث را می‌بینید (به شرطی که آخرین نسخه را داشته باشید)، و می‌توانید آن را روشن کنید.

این ویژگی ابتدا برای برخی از کاربران بتا و سایر کاربران در اکتبر ۲۰۲۳ نشان داده شد، اما اکنون در نسخه اولیه است. باید ناوبری را به طور قابل توجهی روان کند، به ویژه در تونل های مشکل دار با خطوط و خروجی های متعدد. این آخرین در یک است انبوهی از ویژگی های جدید که شامل اطلاعات شارژ EV، قابلیت‌های هوش مصنوعی، نمای همه جانبه و موارد دیگر است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/google-maps-finally-adds-wazes-in-tunnel-navigation-feature-130051819.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/google-maps-finally-adds-wazes-in-tunnel-navigation-feature-130051819.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *