Persona 3 Reload بر پایه‌های خوب بنا شده است، اما ممکن است به مرحله نهایی برسد

Persona 3 همچنان یک RPG تعیین کننده ژانر است، اما فقدان نسخه “قاطعی” همیشه به آن آسیب زده است. در حالی که دنباله‌های آن بهترین گزینه را دارند، به یاد می‌آورم که مدت‌ها در مورد FES یا Portable بحث می‌کردم و در نهایت بر روی PS3 غلبه کردم. من آن سفر را با علاقه به یاد می‌آورم، حتی آن را به Persona 4 ترجیح می‌دهم، اما همیشه احساس می‌کردم چیزهای زیادی را از دست داده‌ام. Persona 3 Reload کاملاً بازسازی همه جانبه ای را ارائه نمی دهد که بسیاری از طرفداران به آن امیدوار بودند، اما پیش نمایش اخیر من مرا متقاعد می کند که Atlus در غیر این صورت در مسیر درستی قرار دارد.

این ساخت پیش‌نمایش که تقریباً دو ساعت به‌صورت دستی انجام می‌شد، تفاوت قابل‌توجهی با نسخه ی نمایشی Gamescom/EGX داشت. وقتی دبیرستان گکوکان و جزیره بندر تاتسومی را کاوش می کردم، حس نوستالژی خوشایندی داشتم. Reload تنظیمات اصلی را با توجه دقیق به جزئیات بازسازی می کند. مدت کوتاهی پس از پیوستن فووکا به جوخه اعدام های فوق برنامه تخصصی (SEES)، من آزادی زیادی داشتم و دیدم که یک بار دیگر روی این داستان سرمایه گذاری می کنم.

به زودی به تارتاروس رسیدم، سیاه چال سنگینی که با پیشروی شما قفل طبقات بیشتری را باز می کند. برای افراد ناآشنا، به Mementos در Persona 5 بدون «قصر» اضافی فکر کنید. من نگران بودم که تارتاروس در مقایسه با آن احساس کمبود کند. با این حال، تفاوت های زیبایی شناختی قابل توجه بین بخش اول و دوم به من اطمینان می دهد که پیشرفت احتمالاً در این سطوح کوتاه تر خسته کننده نخواهد شد.

در اینجا تریلر Persona 3 Reload برای نشان دادن آن وجود دارد.در یوتیوب تماشا کنید

تارتاروس شروع به نشان دادن تغییرات جزئی Reload کرد، که اغلب نشانه های خوش آمدگویی از دنباله ها را می گرفت. حذف سیستم شرط یک تغییر خوشایند است که به این معنی است که اعضای حزب به طور ناگهانی در طول کاوش خسته نخواهند شد، که باعث کاهش آمار می شود. مکانیک Theurgy نیز وجود دارد، یک افزودنی خوب که پس از پر شدن گیج، یک حمله قدرتمند یا فاکتور آماری را فراهم می‌کند. نکته جالب این است که چگونه Theurgy شخصیت هر شخصیت را با افزایش سریع‌تر اندازه‌گیری منعکس می‌کند، اگر اقدامات شما با کاری که یک شخصیت انجام می‌دهد مطابقت داشته باشد. یوکاری با شفا دادن دیگران سریعتر افزایش می یابد، در حالی که جونپی پس از فرود ضربه های مهم انگیزه بیشتری پیدا می کند. این یک تقویت مفید است که استراتژی اضافی را اضافه می کند و مبارزه را بهتر به داستان اصلی متصل می کند.

این تغییرات همچنین به مکانیک اجتماعی، به ویژه در اطراف مرکز شما در خوابگاه Iwatodai نیز گسترش می یابد. اگرچه فقط وقت داشتم تا برخی از آنها را امتحان کنم، اما دامنه گسترده فعالیت ها مانند خواندن کتاب، تماشای دی وی دی، آشپزی و باغبانی همه در این محیط طبیعی به نظر می رسید. راه های جدیدی برای بهبود آمار اجتماعی شما در حین ارتباط با هم تیمی های SEES ارائه می دهد.


Persona 3 Reload بر پایه‌های خوب بنا شده است، اما ممکن است به مرحله نهایی برسد


تصویر بارگذاری مجدد Persona 3 پسری مرموز را نشان می دهد که با قهرمان داستان که روی تخت نشسته است صحبت می کند.


تصویر بارگذاری مجدد Persona 3 نشان می دهد که قهرمان داستان در حال تماشای فیلمی است که به او آمار شجاعت می دهد.


تصویر بارگذاری مجدد Persona 3 که نشان می دهد ماکوتو یوکی در حین مبارزه شمشیری در دست دارد.

اعتبار تصویر: سگا

Reload همچنین اولین باری بود که به بررسی پیوندهای اجتماعی برای Junpei و Akihiko پرداختم که فقط در Portable معرفی شدند. عدم ارتباط با هم تیمی های مرد شما همیشه به عنوان یک تصمیم عجیب در Persona 3 و FES اصلی به نظر می رسد، بنابراین دیدن بازسازی این لحظات برای Reload بسیار عالی است. سایر پیوندهای اجتماعی مانند کنجی و یوکو نیز به نظر می رسد وفادارانه تا کنون سازگار شده اند. این ناامیدی من را تقویت می کند که Atlus قهرمان زن و پایان نامه The Answer را کنار گذاشته است، حتی اگر سرعت ضعیف و ساییدن تکراری دومی باعث می شد که مشکلاتی داشته باشد. آنچه تاکنون دیده‌ام بسیار عالی است، اما این حذفیات به این معناست که از نسخه «قطعی» من در طول سال‌ها آرزوی آن را نداشتم.


تصویر بارگذاری مجدد Persona 3 که قهرمان داستان را در حال پختن غذا با آکیهیکو سانادا نشان می دهد.


تصویر بارگذاری مجدد Persona 3 که طبقه پایین خوابگاه را نشان می دهد.


تصویر بارگذاری مجدد Persona 3 که آکیهیکو سانادا را در حال نبرد نشان می دهد.

اعتبار تصویر: سگا

من همچنان مشتاق Reload هستم و از دیگر مدرن‌سازی‌هایی که Atlus معرفی کرده است، قدردانی می‌کنم. اگر تصمیم اشتباهی گرفته اید، ویژگی «بازگشت» مفید است و به شما امکان می دهد برای یک روز به یکی از پنج بخش قابل پخش آخر بازگردید. Combat از یک منوی ساده و تک دکمه ای استفاده می کند که رابط کاربری بسیار تمیزتری نسبت به چرخش یک دایره ارائه می دهد. یک ارائه شیک از همه چیز پشتیبانی می کند و در حالی که به وضوح از Persona 5 الهام گرفته شده است، Reload به طرز خوشایندی آشنا است. مسلماً نسخه جدید Mass Destruction در گروه کر به همان ارتفاعات نمی رسد، اما این فقط یک مشکل جزئی است.


بارگذاری مجدد تصویر Persona 3 که صحنه قطع پیوند اجتماعی را با Kenji Tomochika نشان می دهد.


تصویر بارگذاری مجدد Persona 3 که الیزابت را نشان می دهد که شما را به سمت درب اتاق مخملی آبی می خواند.


تصویر بارگذاری مجدد Persona 3 که ماکوتو را در حال انجام یک بازی جرثقیل آرکید نشان می دهد.


بارگذاری مجدد تصویر Persona 3 که اقدامات Theurgy را با فلش Cyclone موجود نشان می دهد.

اعتبار تصویر: سگا

ای کاش برای انجام کارهای بیشتر وقت داشتم، فقط یک پیش نمایش کوتاه می تواند برای یک بازی ویدیویی به این گستردگی انجام دهد. با این حال، می توانم بگویم که وعده Persona 3 Reload غیرقابل انکار است. بازسازی یک RPG با چنین میراث گسترده ای برای بسیاری دلهره آور خواهد بود، با این حال، حتی با وجود حذفیات، Atlus به خوبی پایه های بازی اصلی را بنا می کند. پس از چندین سال انتظار، هیجان زده هستم که ماه آینده به درستی شیرجه بزنم.


منبع: https://www.eurogamer.net/persona-3-reload-builds-on-fine-foundations-but-may-fall-just-short-of-definitive?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *